اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فارس از راهپیمایی روز 22 بهمن گزارش می‌دهد

سربلندی ایران اسلامی آرزوی اهالی دیار علویان / تغییر محل تجمع راهپیمایان

خبرگزاری فارس: اهالی دیار علویان در روز 22 بهمن ارادت ویژه‌شان را به انقلاب اسلامی ایران ثابت کردند و اعلام کردند که سربلندی ایران اسلامی آرزوی اهالی دیار علویان است.

سربلندی ایران اسلامی آرزوی اهالی دیار علویان / تغییر محل تجمع راهپیمایان

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، مردم مازندران نیز مانند سایر نقاط کشور به تبعیت از ولایت فقیه با حضور پرشور در راهپیمایی روز 22 بهمن به جهانیان اثبات کردند که برای حریت و آزادگی در سایه اسلام ارزش و اعتباری ویژه‌ای قائل هستند.

مردم دیار علویان با حضور پرشور در اقصی نقاط استان مازندران ثابت کردند که همچون مولای خویش علی(ع) برای حفظ پرچم نبی اکرم(ص) از هیچ ‌کوششی دریغ نخواهند کرد.

مردم مازندران ثابت کردند که نه تنها در شعار بلکه در عمل تابع ولایت هستند و برای ترویج دین اسلام و آزادگی در سایه اسلام به خیابان‌های شهرشان که هیچ بر قلب دشمن نیز نفوذ خواهند کرد.

اهالی دیار علویان قبل از شروع انقلاب اسلامی ایران تبعیتشان را به ولایت فقیه عصر خویش به اثبات رسانده بودند و با پذیرش مکتب شیعه برای اولین بار در کشور عهد اخوت با آل‌الله بسته بودند که با پیروزی انقلاب اسلامی جان تازه‌ای در رگ شیعیان دیار علویان ایجاد شد.

مردم مازندران که تعدادشان در کوی و برزن‌های معروف مازندران غیرقابل شمارش بود با سر دادن شعار‌های انقلابی مرگ بر آمریکا و اسرائیل نفرت و انزجارشان را از این شیطان جهانخوار به اثبات رساندند.

حضور پیرمردان در کنار میان‌سالان و نیز همراهی کودکان با جوانان در روز راهپیمایی نشان از ریشه‌دار بودن انقلاب در بین تک تک خانواده‌های علویان داشت.

حضور پرشور جوانان در صفوف به هم پیوسته ثابت کرد که انقلاب اسلامی آنچنان در عمق جوانان ریشه دوانده است که برای سربلندی ایران از هیچ کوششی دریغ نخواهند کرد.

کودکان حاضر در راهپیمایی نیز به همراه پدر و مادرها با نگاه‌هایشان به تجمع‌کنندگان در راهپیمایی اعلام کردند که ما پس از شما پرچمدار نهضت حسینی خواهیم بود و هرگز اجازه نمی‌دهیم این پرچمی که با نور اسلام در کشور ایران برافراشته شد بر زمین بماند.

مردم و مسئولان در راهپیمایی روز 22 بهمن در مازندران تاکید کردند که برای عزت ایران اسلامی نیاز به وحدت و همدلی داریم و از کسانی که سر ناسازگاری با ملت ایران را دارند و سعی در خدشه دار کردن وحدت مردم ایران دارند بیزاری می‌جوییم.

اقشار مختلف مردم با حضور در راهپیمایی سراسر استان مازندران با سر دادن شعارهای با ولایت زنده‌ایم تاکید کردند: برای سربلندی ایران اسلامی گوش به فرمان ولی فقیه هستند و در مسائل و مصائب مختلفی که ممکن است دشمنان ایران اسلامی برای مردم ایران ایجاد کنند گوش به فرمان رهبر هستند.

حضور کشاورزان در کنار کارمندان، دانش‌آموزان در کنار آموزگاران، سربازان در کنار افسران، طلبه‌ها در کنار روحانیون، پسران در کنار پدران و مادران در کنار دختران زیبا بود و در نهایت همه با هم فریاد اسلام‌خواهی سر دادند و در این روز باشکوه ثابت شد که همه اهالی دیار علویان بزرگترین آرزویشان سربلندی ایران اسلامی است.

ساروی‌ها امسال مسیر راهپیمایی‌ و محل تجمعشان را به سمت امامزاده یحیی ساری تغییر دادند و با حضور در محضر امام‌زاده یحیی ساری جشن پیروزی انقلاب اسلامی را در کنار این فرزند پیامبر برگزار کردند.

انتهای پیام/86004/ع30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول