اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

طلوع فجر/ 326

مردم قرچک انزجار خود از استکبار را به رخ جهانیان کشیدند

خبرگزاری فارس: مردم ولایی و همیشه در صحنه شهرستان قرچک با حضور گسترده و پرشور خود در راهپیمایی 22 بهمن بار دیگر انزجار خود را از استکبار و ایادی آنها به رخ جهانیان کشیدند.

مردم قرچک انزجار خود از استکبار را به رخ جهانیان کشیدند

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، همزمان با سراسر کشور زن و مرد، پیر و جوان، شهرستان قرچک همگام با مردم شهیدپرور میهن اسلامی در راهپیمایی سی و سومین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی شرکت کردند.

شرکت‌کنندگان در راهپیمایی در طول مسیر با سر دادن شعارهای «مرگ بر آمریکا»، «مرگ بر اسرائیل»، «مرگ بر انگلیس» و «مرگ بر منافق» انزجار خود را از استکبار و ایادی آنها نشان دادند.

از نکات برجسته راهپیمایی امسال 22 بهمن در تمام نقاط شهرستان قرچک، حضور پر شور مردم بود.

حضور پر شور تمام مسئولان شهرستان در این راهپیمایی، همگام با مردم بار دیگر همدلی و وحدت بین مردم و مسئولان را در این استان شهیدپرور و ولایی به همگان نشان داد.

امروز پس از گذشت 34 سال از عمر با برکت انقلاب اسلامی، فریاد قدرتمندانه مردم ایران اسلامی در اقصی‌نقاط جهان شنیده می‌شود و به فرموده مقام معظم رهبری «این انعکاس مظلومانه اما قدرتمندانه مردم ایران اسلامی است که به گوش می‌رسد.»

در سی و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی مردم شهیدپرور، ولایی و همیشه در صحنه شهرستان قرچک با شور و شوق فراوان در راهپیمایی 22 بهمن در این شهرستان شرکت و مشت‌های گره‌کرده خود را نثار آمریکا و استکبار جهانی کردند.

در پایان قطعنامه راهپیمایی 22 بهمن در چند بند و در حمایت از بیداری اسلامی قرائت شد.

انتهای پیام/2462/ر20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول