اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه استان اردبیل:

تحریم جز بی‌آبرویی جبهه استکبار ثمری نداشته است

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل گفت:‌ تحریم‌های دشمنان در سال‌های اخیر جز بی‌آبرویی برای جبهه استکبار هیچ ثمر دیگری نداشته است.

تحریم جز بی‌آبرویی جبهه استکبار ثمری نداشته است

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، سردار جلیل بابازاده ظهر امروز در یادواره 23 شهید والامقام محله میر‌زاده خانم اردبیل اظهار داشت: همانطور که غرب از تحریم‌ها جز باد و بی‌ثمرگی چیز دیگری را درو نکرده است همدستان شیطان بزرگ امروز سعی دارند با دور زدن آمریکا تحریم‌ها را بشکنند و زمینه تعامل و ارتباط قوی‌تر را با ایران فراهم کنند.

وی با اشاره به اینکه در راهپیمایی فردا ملت ایران با عزمی راسخ‌تر ثمره و نتیجه این بی‌آبرویی استکبار را فریاد زده و بار دیگر در دفاع از حاکمیت اسلام و ولایت در این سرزمین عهدی دوباره می‌بندند، خاطرنشان کرد: این ملت امروز آنقدر آبدیده شده است که با کوچکترین حرکت دشمن نه تنها هراسی به دل راه نمی‌دهد بلکه چون شیر در برابر غرش بی‌ثمر آنها ایستاده و با نعره‌ای آهنین ماهیت پلیدشان را افشا می‌کنند.

فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل به همزمانی تهدید اقتصادی و جنگ نرم دشمن در حوزه فرهنگی اشاره کرد و یادآور شد: اگر امروز سران غرب و شرق به تقلا افتاده‌اند تا شاید از منجلابی که در آن گرفتار شده‌اند نجات پیدا کنند به دلیل به خطر افتادن آبروی بر باد رفته‌شان است که می‌خواهند حداقل ردپایی از خود در منطقه خاورمیانه بر جای بگذارند.

بابازاده شکست سنگین آمریکا را در یک دهه اخیر در حمله به عراق، افغانستان و بسیاری از کشورهای منطقه یادآور شد و گفت:‌ همه این قلدر‌مآبی‌ها نشان داد که فزون‌طلبی استکبار حد و مرزی ندارد و آنها با سعی تمام و تلاش مضاعف سعی می‌کنند شاید باجی از این ملت بگیرند و نظام را به خطر اندازند.

این مسئول پیام شهدا را جز آزادگی و حفظ حریت حول محور ولایت و وحدت جامعه ندانست و عنوان کرد:‌ اگر شهدا امروز حی و حاضر بودند سفارش می‌کردند که در راهپیمایی یوم‌الله 22 بهمن همه با نیت خالص و وضو گرفته حاضر شویم و اجازه ندهیم دشمن ذره‌ای به خاک و دستاوردهای انقلاب اسلامی چشم طمع بدوزد.

فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل پرهیز از برخی بد‌اخلاقی‌ها و دوری از هرگونه تفرقه و دودستگی را یادآور شد و افزود: امروز نیاز اساسی کشور ما حفظ وحدت با محوریت مقام معظم رهبری است چرا که دشمن با تیر زهر‌آلود خود این دو را نشانه گرفته است.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، همزمان با ایام‌الله دهه فجر یادواره 17 شهید روستای ننه‌کران نیز برگزار شد که در این مراسم سخنرانان اهداف مقدس جمهوری اسلامی ایران را اهداف الهی و راه شهدا را راه عزت‌آفرین توصیف کردند.

اما در یادواره 17 شهید دانش‌آموز کلور نیز جانشین فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل از شهدا و ایثارگران به عنوان سرمایه‌های معنوی یاد کرد و بیان داشت: این سرمایه‌های معنوی باید ارزش‌گذاری شده و در بهترین فضا از معرفت و معنویت این قشر بهره گرفته شود.

سردار غلام‌عسگر کریمیان گفت: در سایه عطر شهادت و معنویت در جامعه ما روز به روز در اوج تجلی و تعالی قرار می‌گیریم و قادر هستیم پوزه دشمنان را به خاک بمالیم.

انتهای پیام/62001/ی30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول