اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سردار سلامی با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب:

خط بطلان بر مذاکره با آمریکا نشان از ریشه‌های عمیق ولایت در کشور دارد

خبرگزاری فارس: جانشین فرمانده‌کل سپاه تصریح کرد: رهبر حکیم انقلاب در بیانات دیروزشان بر گزینه مذاکره با آمریکا خط بطلان کشیدند و این نشان داد ریشه‌های ولایت در کشور، عمیق و محکم است و کشور ما از قدرت‌ها هراسی ندارد.

خط بطلان بر مذاکره با آمریکا نشان از ریشه‌های عمیق ولایت در کشور دارد

به گزارش خبرنگار اعزامی فارس از بیرجند محل برگزاری «رزمایش فجر انقلاب اسلامی»، سردار حسین سلامی دقایقی پیش در این رزمایش اظهار کرد: پیمودن افق‌های پیشرفت با وجود تحریم‌ها، پیروزی بر دشمن در تهاجمات فرهنگی، دفاع از حیثیت و موجودیت انقلاب، شکست‌های سنگین در جنگ‌های 33، 22 وهشت روزه و پیروزی بر فتنه‌های داخلی، دسترسی به قله‌های بلند علمی، اقتصادی و فرهنگی بخشی از توفیقات بعد از پیروزی انقلاب اسلامی است.

وی تبدیل شدن به قدرتی دارای دانش و فن‌آوری هسته‌ای و ساختن نیازهای کشور در داخل را از توفیقات دیگر علمی و نظامی کشور خواند و افزود: امروز جمهوری اسلامی نیروگاه برق، پالایشگاه، هواپیما و خودرو می‌سازد و در ده‌ها صنعت دیگر به خودکفایی رسیده است.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به استقلال جمهوری اسلامی ایران در زمینه‌های دفاعی تاکید کرد: کشور ما در تولیدات دفاعی خودکفا شده و به زودی می‌توانیم تولیدات نظامی خود را صادر کنیم.

سلامی به خطوط نبرد علمی کشور اشاره کرد و گفت: ما آنچه در انحصار کشورهای دیگر بوده را کشف و تولید کرده‌ایم.

وی از رشد علمی کشور با دستان توانمند متخصصان ایرانی خبر داد و افزود: امروز ملت ما با رهبری امام خامنه‌ای و با اطمینان، با وقار و با آرامش گام بر می‌دارد.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به فرمایشات رهبری بیان کرد: هیچ‌گاه توطئه‌ها و فتنه‌ها ملت ما را در پیشرفت به جلو سست نمی‌کند.

سلامی با بیان اینکه رهبری در سخنان دیروز خود بر گزینه مذاکره با آمریکا خط بطلان کشیدند، تصریح کرد: سخنان رهبری نشان داد ریشه‌های عمیق ولایت در کشور محکم است و کشور ما از قدرت‌ها هراسی ندارد.

وی با بیان اینکه باید در صحنه بود و از آرمان‌های انقلاب دفاع کرد، افزود: در آستانه ورود به سی‌و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در کشور ما جهش علمی، فرهنگی، نظامی و سیاسی را تجربه می‌کند.

سلامی اضافه کرد: مردمان خراسان‌جنوبی انسان‌هایی دلاور، مؤمن، شجاع و سخت‌کوش و وفادار به انقلاب و نظام هستند.

وی با بیان اینکه مردم خراسان‌جنوبی مصمم‌اند تا از انقلاب اسلامی با همه وجود دفاع کنند تصریح کرد: ما در آستانه ورود به سی و پنجمین سال انقلاب اسلامی هستیم انقلابی که توانست واقعیت‌های زمینی را به نحو شگفت‌انگیزی تغییر دهد.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ادامه داد: انقلاب اسلامی توانست عزت مجدد به بلاد اسلامی بدهد و یک معجزه فرهنگی، نظامی، اقتصادی بود.

سلامی با بیان اینکه انقلاب مسیری روشن در این سرزمین هموار کرد افزود: تاریخ سرنوشت مردم را از قبل از پیروزی تا بعد از پیروزی انقلاب اگر ورق بزنیم مشاهده خواهیم کرد که قبل از پیروزی انقلاب تاریخ این کشور بسیار تاریک بود.

وی اضافه کرد: با پیروزی انقلاب اسلامی مردم از تاریکی به وادی نور وارد شدند که این خود وعده الهی است.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بسیجیان و مردم ایران را مدافعان انقلاب و پیروان ولی امر مسلمین خواند و گفت: مردم ما در بزرگترین امپراطوری‌های عالم پیروز شدند و با پیروزی انقلاب اسلامی معجزه قرن اخیر را رقم زدند.

سلامی شجاعت و چیره‌گی و تسلط مردم ایران را ستود و افزود: انقلاب بزرگ خود را باید با همه درخشانی‌هایش بشناسیم و تاریخ قبل از آن را ورق زده و با بعد از پیروزی انقلاب اسلامی مقایسه کنیم.

وی تأکید کرد: اگر تاریخ را ورق بزنیم می‌بینیم که در اوراق آن فقر، محرومیت، بردگی مدرن، مبارزه با دین، شکنجه علمای اسلام، خفه کردن نظام آزادی‌خواهان، وابستگی به آمریکا و انگلیس در آن مشاهده می‌شود.

سلامی اشغال سرزمین ایران در جنگ جهانی دوم، کشف حجاب، قحطی و فقر را بخشی از اوراق تاریخ قبل از پیروزی انقلاب خواند.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: وضعیت کشور ما قبل از پیروزی انقلاب به گونه‌ای بود که مردم ما از گرسنگی می‌مردند و ما حتی بخش اعظمی از گندم خود را از انگلیس وارد می‌کردیم و در بسیاری از نقاط کشور حتی نان جو برای خوردن نبود.

انتهای پیام/2248/ع40/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول