اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه خورموج:

آمریکایی‌ها حسن نیت ندارند/ مذاکره با آمریکا بی معنی است

خبرگزاری فارس: امام جمعه خورموج گفت: آمریکا کجا حسن نیت از خود به خرج داده‌اند که دم از مذاکره می‌زند؛ بر همین اساس و دیگر دلایل مهم دیگر، برقراری رابطه با آمریکا بی معنی است.

آمریکایی‌ها حسن نیت ندارند/ مذاکره با آمریکا بی معنی است

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان دشتی، حجت‌الاسلام عبدالحسین مصلح در آیین عبادی سیاسی و وحدت آفرین نماز جمعه شهر خورموج که درمصلی حضرت امام خامنه‌ای برگزار شد ضمن سفارش نمازگزاران به رعایت تقوای الهی و ترک از محرمات افزود: باید واجبات و احکام خدا را یاد بگیریم و نیاز خودمان بدانیم و بخشی از اوقات خود را صرف مطالعه واجبات خدا، محرمات الهی، احکام شرعی کرده و در میدان عمل به نحو احسنت عمل کنیم.

امام جمعه خورموج افزود: طهارت برای نماز شرط واقعی نماز است و اگر کسی از راه ندانستن مسئله وضو، غسل و تیمم آگاه نباشد و صحیح انجام ندهد و بعد از چند سال مشخص شود که درست انجام نمی‌داده است، همه اعمال او باطل است.

مصلح به فرمایشات حضرت امام خامنه‌ای در دیدار فرماندهان، مسئولان و دیگر پرسنل نیروی هوایی ارتش اشاره کرد و استمرار فشارهای گوناگون و تهدیدات 34 ساله آمریکا را همزمان با سخنان مسئولان این کشور درباره آمادگی برای مذاکره با ایران

نشان‌دهنده فقدان حسن نیت آمریکایی‌ها دانست.

وی افزود: آمریکایی کجا حسن نیت از خود به خرج داده‌اند که دم به مذاکره می‌زنند اسلحه روی سر آدم بگیرند و بگویند بنشینید و مذاکره کنید.

مصلح رابطه بین مردم با مسئولان و مسئولان با هم را مهم دانست و گفت: اگر وحدت داشته باشیم دشمن نمی‌تواند کوچکترین خدشه‌ای به ما وارد کند و نمونه آن 21 بهمن و یوم الله 22 بهمن است.

وی ضمن تاکید بر حضور گسترده مردم در راهپیمایی یوم الله 22 گفت: حضرت امام فرمودند 22 بهمن سرآغاز پیروزی ملت مسلمان ایران بر مستکبران و غارتگران است.

مصلح یادآورشد: یوم الله 22 بهمن سرآغاز برچیده شدن دستگاه ستمگری طاغوتیان، سرآغاز حکومت الله برجهان، برافراشته شدن عدالت اسلامی و بیداری مستضعفان و محرومان است.

امام جمعه خورموج ضمن تبریک روز حفاظت و اطلاعات خاطرنشان کرد: یکی از مسائلی که در زمان بررسی ابعاد اجرای عملیات والفجر هشت از سوی فرماندهان آن زمان دفاع مقدس مطرح شده بود، آن بود که احساس می‌شد حتماً این عملیات را باید با قدرت انجام داد و یکی از نقاط قدرت و قوت هم رعایت مسائل حفاظتی است.

وی ادامه داد: یکی از پارامترهایی که موثر واقع شد همین رعایت مسائل حفاظتی بود و بر این اساس اوج مسائل حفاظتی را می‌توان عملیات والفجر هشت دانست.

مصلح افزود: حفاظت اطلاعات سپاه یک نقش اساسی و کلیدی در هشت سال دفاع مقدس داشت.

انتهای پیام/66001/ت40/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول