اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

لحظاتی پیش

راهپیمایی دشمن‌شکن 22 بهمن در اصفهان آغاز شد

خبرگزاری فارس: رأس ساعت 9:30 صبح راهپیمایی دشمن‌شکن 22 بهمن با حضور پر شور و گرم مردم اصفهان در پایتخت فرهنگی جهان اسلام آغاز شد.

راهپیمایی دشمن‌شکن 22 بهمن در اصفهان آغاز شد

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، از ساعت 9:30 دقیقه صبح امروز هم‌زمان با سراسر کشور، مردم ولایت‌مدار، شهیدپرور و انقلابی اصفهان با حضور پرشکوه خود در راهپیمایی 22 بهمن جلوه دیگری از انسجام و وحدت و عشق و ایمان به کشور، ولایت و آرمان‌های انقلابی خود را به نمایش گذاشته‌اند.

هم‌اکنون جمعیت عظیمی از مردم  پس از طی مسیرهای هفت‌گانه و رسیدن به خیابان سپاه هماهنگ با یکدیگر در حالی که شعارهایی مانند "مرگ بر آمریکا"، "مرگ بر اسرائیل"، "این همه لشگر آمده به عشق رهبر آمده"، و "ما ملتی غیور و آزاده‌ایم در حفظ دین و کشور آماده‌ایم" بر زبانشان جاری است به سمت میدان امام در حرکت هستند.

در میان جمعیت حضور پرشور کودکان، نوجوان و پیرمردان و پیرزنانی که که رنج زحمت برای  انقلاب را بر چهره و نور ایمان به آرمان‌های خود را در چشم دارند، جلوه خاصی به راهپیمایی امسال بخشیده است.

امروز همچنین در حرکتی خودجوش و نمادین شاهد دوچرخه سواری بسیجیان از خیابان آتشگاه به سمت میدان امام (ره) هستیم.

غرفه‌ای و ایستگاه‌ای مختلف شادی و صلواتی در طول مسیر و میدان امام (ره) نشان از حضور اقشار مختلف مردم از جمله ورزشکاران و صنوف مختلف مردم در این راهپیمایی دارد

راهپیمایی در سایر برخی شهر و روستاهای استان اصفهان از هم‌اکنون آغاز شده است و در برخی شهرستان‌ها نیز تا ساعتی دیگر آغاز می‌شود.

حجت‌الاسلام اژه‌ای دادستان کل کشور در میدان امام (ره) اصفهان برای مردم سخنرانی می‌کند.

انتهای پیام/63008/خ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول