اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

طلوع فجر / 305

سومین پرچم مرتفع منطقه 20 به اهتزاز درآمد/حضور مدیران جنوب تهران در راهپیمایی 22 بهمن

خبرگزاری فارس: شهردار منطقه 20 تهران حضور فعالانه مدیران محله این منطقه را در مراسم راهپیمایی 22 بهمن مثبت ارزیابی کرد.

سومین پرچم مرتفع منطقه 20 به اهتزاز درآمد/حضور مدیران جنوب تهران در راهپیمایی 22 بهمن

عظیم بابایی امروز در حاشیه راهپیمایی 22 بهمن در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در جنوب استان تهران حضور فعالانه مدیران محله این منطقه را در مراسم راهپیمایی 22 بهمن مثبت ارزیابی کرد و به تشریح اقداماتی که مدیریت شهری این منطقه به منظور برگزاری هر چه باشکوهتر مراسم راهپیمایی یوم‌الله 22 بهمن انجام داده است، پرداخت.

شهردار منطقه 20 گفت: به منظور ارائه بهترین خدمات به راهپیمایان و فراهم شدن زمینه برگزاری هرچه باشکوه‌تر مراسم راهپیمایی یوم‌الله 22 بهمن، حوزه‌های مختلف مدیریت شهری منطقه 20 از جمله ترافیک، ‌اجتماعی و امور شهری و فضای سبز اقدامات ویژه‌ای در این ارتباط به شهروندان ارائه کرده است.

وی در ادامه به اجرای موفق طرح محدودیت ترافیکی خیابان فدائیان اسلام همزمان با این مراسم که با همکاری پلیس راهور منطقه انجام شد اشاره کرد و اظهار داشت: با توجه به اینکه راهپیمایی منطقه 20 با محوریت میدان حرم حضرت عبدالعظیم الحسنی (ع) برگزار شد تمهیدات ترافیکی معاونت حمل و نقل و ترافیک این منطقه برای دو مسیر در حالی انجام شد که 20 دستگاه ون و 79 دستگاه اتوبوس به راهپیمایان شهرری و 56 دستگاه اتوبوس نیز به راهپیمایان در مسیر میدان آزادی سرویس دهی کردند.

بابایی حضور مدیران محله های 22 گانه منطقه 20 را در این مراسم مثبت ارزیابی کرد و افزود: برپایی 12 غرفه فرهنگی در میدان حرم حضرت عبدالعظیم الحسنی (ع) و توزیع اقلام فرهنگی با مضامین انقلابی و ترویج آرمان‌های امام راحل (ره) از جمله اقداماتی بوده است که با مشارکت و همکاری مدیران محله انجام شد که تبلوری از رویکرد شهرداری تهران مبنی بر اجرای طرح محله محوری است.

شهردار منطقه 20 تهران با اشاره به اینکه سومین پرچم بلند این منطقه با پایه 60 متری در مجموعه فرهنگی ورزشی قمر بنی هاشم(ع) واقع در خیابان فدائیان اسلام به اهتزاز درآمد، تصریح کرد: با توجه به اینکه پرچم جمهوری اسلامی ایران نمادی از مقاومت و پایداری یک ملت هوشیار است نصب پرچم های 60 متری در دستور کار مدیریت شهری قرار گرفته است که دو پرچم بلند دیگر نیز پیش از این در ضلع جنوب حرم حضرت عبدالعظیم الحسنی (ع) و میدان نماز به اهتزاز در آمده بود.

بابایی در پایان افزود: کاشت نهال و رفع زوائد فیزیکی، لایروبی و شستشوی کانال‌ها، رفع سد معبر واحدهای آلاینده و توزیع مخازن تفکیک پسماند از جمله اقدامات حوزه امور شهری و فضای سبز منطقه 20 برای زیباسازی مسیر راهپیمایی بوده است.

انتهای پیام/2462/ع20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول