اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

جانشین فرمانده سپاه علی بن ابیطالب(ع):

حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن نشان‌دهنده پشتیبانی از اوامر رهبری است

خبرگزاری فارس: جانشین فرمانده سپاه علی بن ابیطالب(ع) گفت: حضور مردم در صحنه راهپیمایی نشان‌دهنده پشتیبانی از اوامر رهبری و ارزش‌های انقلاب است.

حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن نشان‌دهنده پشتیبانی از اوامر رهبری است

رضا حافظی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم ضمن تبریک فرا رسیدن سالروز پیروزی انقلاب اسلامی اظهار کرد: مردم نقش بی‌بدیل و مثال‌زدنی را در طول تاریخ انقلاب داشته‌اند به همین دلیل دشمن به طور دائم فعالیت می‌کند تا حضور آنها را در صحنه کمرنگ کند.

وی خاطرنشان کرد: تجربه ثابت کرده مردم نسبت به آرمان‌های امام خمینی(ره) پایبند هستند و تاکنون این امانت را حفظ کرده و متعهد هستند که در آینده نیز آن را حفظ کرده و به صاحب اصلی آن یعنی امام زمان(عج) تحویل دهند.

جانشین فرمانده سپاه علی بن ابیطالب(ع) خاطرنشان کرد: همواره دشمن با طرح جنگ روانی گسترده، توطئه‌های خطرناک و شایعات در زمینه تحریم‌ها و اقدامات نظامی به توطئه‌چینی و تهدید می‌پردازد.

وی ادامه داد: حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن ارزش ویژه‌ای دارد و بدون تردید مردم بصیر و آگاه مانند گذشته این حضور را حفظ می‌کنند.

پشتیبانی از ولایت فقیه نخستین تأثیر راهپیمایی 22 بهمن

حافظی با اشاره به اثرات حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن گفت: پشتیبانی از ولایت فقیه و شعارهای اساسی انقلاب نخستین تأثیر حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن است.

وی خاطرنشان کرد: حضور مردم در صحنه راهپیمایی نشان‌دهنده پشتیبانی از اوامر رهبری و ارزش‌های کنونی انقلاب است.

جانشین فرمانده سپاه علی بن ابیطالب(ع) با بیان اینکه موضوع مذاکره پیشنهاد دروغین آمریکایی‌هاست گفت: بر اساس فرمایشات مقام معظم رهبری مذاکره توأم با زور، نشان دادن اسلحه، تحریم و توطئه معنا و مفهومی ندارد.

پذیرش مذاکره با زور نشانه شکست انقلاب است

وی تأکید کرد: مردم آگاه و بصیر هستند و می‌دانند که پذیرش مذاکره با زور نشانه شکست انقلاب است بنابراین با حضور خود در راهپیمایی 22 بهمن و پیروی از سخنان رهبر مشت محکمی به دهان سران استکبار می‌زنند.

حافظی عنوان داشت: حضور چشمگیر مردم در این راهپیمایی نقشه‌های دشمنان را به هم می‌ریزد و آنها را به یأس و ناامیدی گرفتار می‌کند.

وی با اشاره به حکم و فتوای امام خمینی(ره) در زمینه حفظ نظام گفت: هر اندازه حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن پر رنگ‌تر‌‌ باشد نظام جمهوری اسلامی بیشتر تقویت می‌شود.

انتهای پیام/78003/خ30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول