اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همزمان با یوم‌الله پیروزی انقلاب اسلامی

راهپیمایی عاشقان ولایت در سراسر خوزستان آغاز شد

خبرگزاری فارس: همزمان با یوم‌الله پیروزی انقلاب اسلامی، مراسم راهپیمایی در سراسر شهرهای استان خوزستان آغاز شد.

راهپیمایی عاشقان ولایت در سراسر خوزستان آغاز شد

به گزارش خبرگزاری فارس از خوزستان، هم‌زمان با فرارسیدن سالروز پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی ایران، راهپیمایی ملت ولایتمدار و مؤمن استان خوزستان آغاز شد تا بار دیگر با حرکت بصیرت بخش خویش کاخ ظلم و استکبار را فرو ریزند.

اگر چه زمان آغاز راهپیمایی در سراسر استان ساعت 10 از میدان بسیج اعلام شده بود اما مردم انقلابی و شهیدپرور این رمز و دیار از ساعتی قبل از آن فوج فوج به سمت محل مذکور حرکت کرده و با پخش سرودهای انقلابی راهپیمایی خود را در مسیرهای تعیین شده آغاز کرده بودند.

ائمه جمعه و جماعات، نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی، نماینده ولی‌فقیه در استان، استاندار خوزستان و فرمانداران شهرها، مسئولان ادارات و سازمان‌ها، فرماندهان نظامی و انتظامی، ورزشکاران و هنرمندان، معلمان و فرهنگیان و... همگام با مردم همیشه در صحنه در راهپیمایی امروز حضور دارند.

مردم با مشت‌هایی گره کرده شعار مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل، «22 بهمن ماه یوم‌الله یوم‌الله، بنیانگذار این روز روح‌الله روح‌الله، 22 بهمن بود گرامی، بر رهبر جمهوری اسلامی و راه امام و شهدا زنده است، نهضت ما همیشه پاینده است» سر می‌دهند و یک‌صدا پایبندی خود را به انقلاب اسلامی و آرمان‌های امام خمینی(ره) فریاد زده و تبعیت خویش را از مقام معظم رهبری اعلام می‌کنند.

انتهای پیام/72001/ع20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول