اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

وزیر آموزش و پرورش در جمع فرهنگیان مازندران:

بزرگ‌ترین هدف انقلاب تحول فرهنگی است

خبرگزاری فارس: وزیر آموزش و پرورش، بزرگ‌ترین هدف انقلاب اسلامی را تحول فرهنگی دانست.

بزرگ‌ترین هدف انقلاب تحول فرهنگی است

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان میاندرود، حمیدرضا حاجی بابایی بعد از ظهر امروز در نشست صمیمی با فرهنگیان مازندران در اردوگاه شهدای دانش‌آموزی بادله با اشاره به هدف والای انقلاب که همان تحول و ارتقای فرهنگ مردم بود، افزود: انقلاب آمد که تغییری را در جامعه ایجاد کند تا بر اساس آن تحول اسلام و آرمان‌های انبیای الهی کشور را روزبه‌روز قوی‌تر کند به همین دلیل است که مقام معظم رهبری در سال 67 از ضرورت ایجاد تحول اساسی در نظام آموزش و پرورش سخن گفتند.

وزیر آموزش و پرورش افزود: ایشان در زمان ریاست شورای انقلاب فرهنگی در سال 67 نظام‌نامه سند تحول بنیادین در آموزش و پرورش را نوشتند و به صورت یک کتاب هم چاپ شد و سخن رهبری همیشه تاکید بر تحول بنیادین در نظام آموزش و پرورش بوده است.

وی با اشاره به زحماتی که همه دست‌اندرکاران در تدوین این سند از گذشته تاکنون انجام داده‌اند، خاطر نشان کرد: دو سال کامل طول کشید تا شورای عالی آموزش و پرورش و شورای عالی انقلاب فرهنگی این سند پرافتخار را امضا و مصوب کنند و در حقیقت 70 درصد سند تحول بنیادین در همین مدت دو سال گذشته شکل گرفت که در این مدت شورای آموزش و پرورش به اندازه چندین سال جلسه داشت.

حاجی بابایی با اشاره به تاییدات مقام معظم رهبری که این سند را «نسخه شفابخش» عنوان کرده بودند، افزود: تصویب‌کنندگان، کلمه به کلمه سند تحول بنیادین در آموزش و پرورش را با یاد و نام قرآن تالیف و تصویب کردند و مهم‌تر اینکه برای نخستین بار پس از 160 سال این اتفاق مبارک افتاد.

وزیر آموزش و پرورش با اشاره به نگاه ژرف و موشکافانه رهبری معظم انقلاب در حوزه آموزش و پرورش تصریح کرد: بزرگ‌ترین هدف انقلاب اسلامی تحول فرهنگی است و شخصا هیچ کسی را همانند رهبری معظم انقلاب ندیده‌ام که تا این اندازه با فکر و ذهنش آموزش و پرورش را لمس کرده باشد.

انتهای پیام/86021/ت30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول