اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همزمان با دهه فجر

1357 دانش‌آموز هفتکلی نقاشی انقلابی کشیدند

خبرگزاری فارس: به مناسبت فرارسیدن سی و چهارمین بهار انقلاب اسلامی 1357 دانش‌آموزان هفتکلی در یک مسابقه نقاشی شرکت کردند.

1357 دانش‌آموز هفتکلی نقاشی انقلابی کشیدند

به گزارش خبرگزاری فارس از هفتکل، به مناسبت فرارسیدن سی و چهارمین بهار انقلاب اسلامی 1357 دانش‌آموزان هفتکلی در یک مسابقه نقاشی شرکت کردند.

این مسابقه به همت معاونت پرورشی اداره آموزش و پرورش شهرستان هفتکل به مناسبت فرا رسیدن دهه مبارک فجر و سالروز پیروزی انقلاب اسلامی برگزار شد.

در این مسابقه دانش‌آموزان دختر و پسر به صورت جداگانه برداشت‌های خود را از پیروزی انقلاب اسلامی ایران به رهبری حضرت امام خمینی (ره) نقاشی کردند.

این دانش‌آموزان که همگی در مقطع دبستان در حال تحصیل هستند با حضور در کانون فرهنگی فجر اداره آموزش و پرورش هفتکل باهم به رقابت پرداختند.

این مسابقات به صورت جداگانه بین دانش‌آموزان پسر و دانش‌آموزان دختر شهرستان هفتکل برگزار شد و در پایان به مناسبت سی و چهارمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی به 34 نفر از شرکت‌کنندگان به قید قرعه جوایزی اهدا شد.

انتهای پیام/72001/ذ20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول