اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار بهار:

دستاوردهای انقلاب را برای مردم بازگو کنیم

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان بهار گفت: باید دستاوردهای انقلاب اسلامی را برای مردم جامعه بازگو کنیم.

دستاوردهای انقلاب را برای مردم بازگو کنیم

به گزارش خبرگزاری فارس از بهار، نصرت‌الله گلکارزاده ظهر امروز در شورای اداری شهرستان بهار اظهار داشت: باید تلاش کنیم تا دستاوردهای انقلاب اسلامی را برای نسل جوان عرضه کنیم.

وی اضافه کرد: اسلام برای انقلاب ما عزت، سربلندی، پیشرفت و افتخار آورده و کشور ما اکنون به عنوان یک مدل حکومت اسلامی برای کشورهای اسلامی مطرح شده و این الگو در حال گسترش به جهان است.

فرماندار شهرستان بهار خاطرنشان کرد: امروز وظیفه داریم همواره با مطالعه تاریخ این سرزمین و رشادت‌های شهدا، ادامه‌دهنده راه آنان باشیم و نگذاریم لحظه‌ای از آرمان‌ها و اهداف انقلاب اسلامی دور شویم.

امام جمعه بهار نیز گفت: انقلاب اسلامی از برکات خدای متعال بوده که حراست از دستاوردها و آرمان‌های آن بر همگان واجب است.

حجت‌الاسلام حبیب‌الله حاتم‌نیا وحدت کلمه و دوری از تفرقه بین مردم را نیاز فعلی نظام اسلامی عنوان و خاطرنشان کرد: مردم و مسئولان باید با حفظ وحدت، یکدلی و یکپارچگی در راستای پیشبرد اهداف نظام گام بردارند.

وی اضافه کرد: زیرساخت‌های جهانی شدن انقلاب اسلامی در حال آماده شدن است که این مهم باید مد نظر باشد.

در ادامه رئیس دادگستری شهرستان بهار گفت: انقلاب اسلامی ایران برگرفته از نهضت عاشورا است که مردم با وحدت کلمه و تبعیت از ولایت فقیه در مقابل زورگویان ایستادگی کردند و کشور را به عزت و اقتدار رساندند که ما باید از دستاوردهای انقلاب اسلامی پاسداری کنیم .

حمیدرضا یوسفی در ادامه به پیشگیری از وقوع جرم توسط سازمانهای مردم نهاد اشاره کرد و افزود: آموزش، ترویج فرهنگ و نظارت و حمایت نقش‌های مهمی هستند که سازمان‌های مردم نهاد در جامعه بر عهده دارند و این سازمان‌ها با تمرکز بر اهداف و موضوعاتی خاص می‌توانند با ایفای نقش‌های خود در کاهش آسیب‌های اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم در جامعه تأثیرگذار باشند.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به جایگاه سمن‌ها در شناخت مشکلات و آسیب‌های اجتماعی این تشکل‌های مردمی نقش مؤثری در کاهش آسیب‌های اجتماعی می‌تواند داشته باشد.

رئیس دادگستری شهرستان بهار گفت: این تشکل‌ها با کمترین امکانات بیشترین فعالیت‌ها را انجام می‌دهند که این مشارکت و همراهی گروه‌های مردمی در عرصه‌های اجتماعی و فرهنگی از افتخارات نظام مقدس جمهوری اسلامی به شمار می‌رود.

وی بر تلاش سازمان‌های مردم‌نهاد برای کاهش آسیب‌های اجتماعی تأکید کرد و گفت: دولت می‌کوشد تا نقش تشکل‌های مردمی در انجام امور مختلف فرهنگی و اجتماعی پر رنگ‌تر از گذشته باشد.

انتهای پیام/2499/صا30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول