اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بیانیه بسیج دانشجویی کرمانشاه:

راهپیمایی 22 بهمن بار دیگر وفاداری مردم به انقلاب را ثابت می‌کند

خبرگزاری فارس: شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی استان کرمانشاه به مناسبت سی و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی با صدور بیانیه‌ای از مردم بری شرکت در راهپیمایی 22 بهمن دعوت به‌عمل آورد.

راهپیمایی 22 بهمن بار دیگر وفاداری مردم به انقلاب را ثابت می‌کند

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی استان کرمانشاه به مناسبت سی و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی با صدور بیانیه‌ای از مردم بری شرکت در راهپیمایی 22 بهمن دعوت به‌عمل آورده است.

در این بیانیه آمده است: همه ساله ایام‌الله دهه مبارک فجر تداعی کننده سرنوشت‌سازترین برهه تاریخ ایران است؛ برهه‌ای که در آن مردان و زنان سلحشور ایران با ایمان و وحدت بر قرن‌ها ظلم و استبداد فائق آمده و انقلابی را پدید آوردند که هنوز هم باعث تحیر بیگانگان شده و پس لرزه‌های آن به کاخ‌های ظلم و استبداد رسیده است و مردان و زنان غیور ایران در شرایطی شعار "استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی" را سردادند که جامعه ایران، جامعه‌ای در بند و استبدادزده شده بود.

این بیانیه می‌افزاید: ایستادگی برای ایجاد انقلاب و پس از آن برای حفظ انقلاب مثال‌زدنی و پرافتخار بوده است؛ به‌طوری‌که در چند سال اخیر سایر کشورهای اسلامی با الگو گرفتن از مدل انقلاب و حفظ آن دست به انقلاب‌های موفقی در منطقه زده‌اند و تجربه موفق انقلاب ایران اعتماد به نفس و عزت نفس را به ملل اسلامی برگرداند و به آن‌ها قدرت داد تا حق خود را مطالبه کنند.

این بیانیه تصریح می‌کند: ایران اسلامی با بهره گرفتن از آموزه‌های ناب اسلامی توانست در طول سه دهه به موفقیت‌های چشم‌گیری در عرصه‌های بین‌المللی، سیاسی، علمی و فرهنگی دست یابد تا جایی‌که دشمنان نظام مستقیم و با صراحت به رویدادهای نظام پرداخته و از هیچ عملی همچون ترور، تبلیغ، فتنه، تحریم و ... فروگذار نکرده‌اند، غافل از آنکه این امور، عزم ملت ما را راسخ‌تر می‌کند که اگر تحریم کنند، فرزند رمضانیم و اگر تهدید کنند فرزند محرمیم.

در بخش دیگری از این بیانیه آمده است: برهه زمانی حال حاضر به فرموده مقام معظم رهبری، برهه حساس و سرنوشت‌سازی است، از همین روی نیاز ملت و مسئولان نظام به آرامش و و حدت از ضروریات به نظر می‌رسد.

این بیانیه تاکید می‌کند: قدر مسلم این است که برنامه‌های هدفمند غرب برای به زانو در آوردن نظام اسلامی ایران تنها در سایه عمل به منویات مقام معظم رهبری، حفظ آرمان‌های امام(ره)، شهدا، دشمن‌شناسی و بصیرت و حفظ وحدت کلمه قابل خنثی کردن است.

این بیانیه می‌افزاید: بسیج دانشجویی ضمن گرامی‌داشت سی و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اعلام می‌کند جوانان سرافراز ایران تا پای جان در حفظ این معجزه الهی تلاش کرده و نخواهند گذاشت که این انقلاب به‌دست نااهلان و نامحرمان بیفتد.

در پایان این بیانیه آمده است: به امید خداوند، دانشجویان و دانشگاهیان همچون سنوات گذشته حضور فعال در راهپیمایی 22 بهمن خواهند داشت و از دیگر هم‌وطنان عزیز نیز دعوت می‌دارند تا با حضور خود در این روز، به جهانیان ثابت کنند که هیچ تحریمی حتی ما را یک قدم از آرمان‌هایمان به عقب نخواهد راند.

انتهای پیام/2700/ت/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول