اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آزادشهر:

برای عزت انقلاب در 22 بهمن حضور چشمگیری خواهیم داشت

خبرگزاری فارس: رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آزادشهر گفت: برای عزت و بزرگی این انقلاب و این نظام باید حضور چشمگیری در راهپیمایی 22 بهمن داشته باشیم.

برای عزت انقلاب در 22 بهمن حضور چشمگیری خواهیم داشت

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، داوود قاسمی بعدازظهر امروز در جشن شادمانه انقلاب در آزادشهر به مناسبت سی و چهارمین سالگرد انقلاب اسلامی اظهار داشت: خدا را شاکریم که در سایه لطف و مدد امام خمینی (ره) شاهد برگزاری سی و چهارمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی هستیم و شک نداریم که خواست و اراده الهی با مردم ولایتمدار، مؤمن و انقلابی همراه بود تا این انقلاب شکل گرفته و از گزند دسیسه‎های دشمنان در امان بماند و به راه پرافتخار خود ادامه دهد.

برای سربلندی نظام همچون گذشته مطیع رهبر باقی بمانیم

وی با اشاره به دستاوردهای مهم نظام و توانمندی‎هایی که وجود دارد، ادامه داد: مسیری که در آن قرار گرفته‎ایم با نور الهی روشن شده و سکانداری مطمئن چون مقام معظم رهبری دارد، بنابراین شایسته است مثل همیشه سرباز مقام معظم رهبری باقی بمانیم و برای رسیدن به اهداف مقدس نظام تلاش کرده و روح امام و شهدا را شاد کنیم.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان آزادشهر خاطرنشان کرد: شرکت در مراسم یوم‎الله 22 بهمن یکی از کارهایی هست که ما را برای رسیدن به اهداف الهی‎مان کمک می‎کند، از این رو نباید فراموش کنیم حالا که تمام دنیا فعالیت‎های ما را رصد می‎کند، برای عزت و بزرگی این انقلاب و این نظام باید حضور چشمگیری در راهپیمایی این روز تاریخی داشته باشیم.

این جشن که با استقبال خوب مردم و حضور مسئولان شهرستانی همراه بود از بخش‎های متنوعی از جمله اجرای موسیقی سنتی و پاپ به صورت زنده، میان پرده، تقلید صدا و مسابقات شاد، مهیج و ارتباط زنده و مستقیم با برنامه گلستانه رادیو گرگان تشکیل و شهرداری، شورای اسلامی شهر و مدیریت سینما بهمن هم با اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی در برگزاری این جشن همکاری داشتند.

انتهای پیام/2307/ذ30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول