اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر عامل شهرک‌های صنعتی خراسان‌رضوی خبر داد

59 درصد رشد سرمایه‌گذاری در شهرک‌های صنعتی خراسان‌رضوی

خبرگزاری فارس: مدیر عامل شهرک‌های صنعتی خراسان‌رضوی گفت: در 10 ماه امسال بالغ بر 210 متقاضی سرمایه‌گذاری در شهرک‌ها و نواحی صنعتی خراسان‌رضوی سرمایه‌گذاری کرده‌اند که نسبت به سال گذشته 59 درصد رشد داشته است.

59 درصد رشد سرمایه‌گذاری در شهرک‌های صنعتی خراسان‌رضوی

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، علی سلیمانی عصر امروز در بازدید از شهرک صنعتی چناران اظهار کرد: هم‌اکنون در استان 36 شهرک و ناحیه صنعتی فعال بوده و در حال واگذاری به متقاضیان سرمایه‌گذاری هستند.

وی افزود: تاکنون 3 هزار و 190 قرارداد با حضور 16 هزار نفر و سرمایه‌گذاری بالغ بر 45 میلیارد و 177 میلیون ریال منعقد شده است.

سلیمانی با اشاره به واحدهای تولیدی فعال در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان تصریح کرد: بر اساس پروانه‌های بهره‌برداری صادره از سوی سازمان صنعت، معدن و تجارت هزار و 190 واحد صنعتی با سرمایه‌گذاری 19 میلیارد و 784 میلیون ریال و اشتغال‌زایی مستقیم 57 هزار نفر به بهره‌برداری رسیده است.

وی یادآور شد: طبق آمار بیش از 500 واحد تولیدی دیگر در مرحله ساخت و ساز و نصب ماشین‌آلات قرار دارند که در سال‌های آتی شاهد بهره‌برداری از این واحدها در شهرک‌ها و ایجاد اشتغال‌زایی برای جوانان هستیم.

سلیمانی با بیان اینکه در 10 ماه امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته در واگذاری زمین به سرمایه‌گذاران در شهرک‌های صنعتی رشد داشتیم افزود: در 10 ماه امسال بالغ بر 210 متقاضی سرمایه‌گذاری در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان خراسان‌رضوی با خرید اراضی صنعتی سرمایه‌گذاری کرده‌اند که نسبت به سال گذشته 59 درصد رشد داشته است.

انتهای پیام/70001/ت20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول