اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون صندوق توسعه ملی ایران:

‌همایش سرمایه‌گذاری در خراسان شمالی برگزار می‌شود

خبرگزاری فارس: معاون برنامه‌ریزی صندوق توسعه ملی ایران نسبت به برگزاری همایش سرمایه‌گذاری در خراسان شمالی با محوریت این صندوق اعلام آمادگی کرد.

‌همایش سرمایه‌گذاری در خراسان شمالی برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد، محمود دودانگه بعد از ظهر امروز در نشست بررسی تسهیلات سفر رهبر انقلاب اسلامی به خراسان شمالی، برگزاری این نشست را با هدف توسعه سرمایه‌گذاری در بخش‌های صنعتی عنوان کرد.

وی افزود: این برنامه می‌تواند از هم اکنون در برنامه کاری استان قرار گرفته تا هر چه سریع‌تر این همایش در خراسان شمالی برگزار شود.

دودانگه با اشاره به اینکه صندوق توسعه ملی در دو بخش تسهیلات ارزی و ریالی فعالیت دارد، گفت: بر اساس بررسی‌های انجام شده 160 میلیون دلار از تسهیلات این صندوق در این استان استفاده شده است.

وی بر تنظیم یک بسته سیاستی و نظارتی برای خراسان شمالی را ضروری خواند و افزود: این بسته برای توسعه و پیشرفت سرمایه گذاری در استان نقش مهمی را ایفا خواهد کرد.

معاون برنامه‌ریزی صندوق توسعه ملی ایران همچنین بر استفاده طرح‌های سرمایه‌گذاری استان از تسهیلات صندوق توسعه ملی مربوط به سال 90 و 91 را مورد تاکید قرار داد.

وی اظهار کرد: در بخش صنایع دستی نیز این آمادگی وجود داشته تا برای حمایت از این بخش با توجه به ظرفیت‌های خراسان شمالی تسهیلات لازم در اختیار این بخش قرار بگیرد.

به گزارش فارس، نشست مدیران عامل بانک‌های کشور با حضور مدیران عامل بانک‌های ملی، صادرات، صنعت و معدن، معاون صندوق توسعه ملی و همچنین شماری از اعضای هیئت مدیره بانک‌های عامل در ساختمان شماره یک استانداری خراسان شمالی برگزار شد.

رهبر معظم انقلاب اسلامی 19 مهر ماه امسال به مدت یک هفته مهمان مردم ولایتمدار استان خراسان شمالی بودند.

انتهای پیام/63001/‌ش20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول