اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مطلع شمس- 175

موسوی‏زاده: حدود 10 میلیارد ریال در صنعت برق دامغان سرمایه‏گذاری شد

خبرگزاری فارس: مدیرعامل شرکت توزیع برق استان سمنان گفت: حدود 10 میلیارد ریال امسال در صنعت توزیع برق شهرستان دامغان سرمایه‏گذاری شده است که امروز هم‏زمان با دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی به نتیجه رسید.

موسوی‏زاده: حدود 10 میلیارد ریال در صنعت برق دامغان سرمایه‏گذاری شد

به گزارش خبرگزاری فارس از دامغان، سیدمحمد موسوی‏زاده اظهار داشت: ظهر امروز در آیین باشکوهی که در قالب سفر شهرستانی استاندار سمنان برگزار شد و 20 طرح صنعت توزیع برق دامغان به بهره‏برداری نهایی رسید، اظهار داشت: امسال به یاری دولت دهم، بیش از 9 میلیارد و 700 میلیون ریال در راستای اجرای این تعداد از پروژه‏های توزیع برق استان سمنان در دامغان سرمایه‏گذاری شده است.

وی بیان کرد: دولت برای ارتقای سطح خدمات زیربنایی در کشور برنامه‏های متنوعی دارد و در همین مسیر، از ابتدای امسال تاکنون، جدای از پروژه‏هایی که امروز در دامغان به بهره‏برداری رسید، طرح‏های متعدد دیگری نیز در این شهرستان عملیاتی شده است.

وی تصریح کرد: در شهرستان دامغان فعالیت‏های توزیع برق با توجه مناسبی در حال ارائه است و جدای از طرح‏های مورد بهره‏برداری قرارگرفته به بهانه دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی، 325 پروژه برقی امسال در شهرستان دامغان طراحی، اجرا و بهره‏برداری شده است.

مدیرعامل شرکت توزیع برق استان سمنان اضافه کرد: فعالیت‏های برق‏رسانی در شهرستان دامغان در حوزه عمرانی حجم وسیعی را شامل می‏شود.

موسوی‏زاده افزود: در سال‏جاری به تنهایی بیش از 10 میلیارد و 592 میلیون ریال در صنعت توزیع برق شهرستان دامغان از سوی دولت دهم سرمایه‏گذاری شده است.

در این مراسم علاوه بر عباس رهی استاندار سمنان، نماینده مردم دامغان در مجلس شورای اسلامی، معاون امور عمرانی استاندار سمنان، فرماندار دامغان، امام جمعه دامغان و جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی حضور داشتند و برگی دیگر از افتخارات نظام مقدس جمهوری اسلامی را در شهر صد دروازه ورق زدند.

در این مراسم، 20 پروژه برق‏رسانی که در زمینه‏های مختلف اجرایی شده است، در شهرستان دامغان مورد بهره‏برداری قرار گرفت.

این طرح‏ها در راستای افزایش پایداری و اطمینان شبکه برق در شهرستان دامغان که در حدود 105 کیلومتری مرکز استان سمنان قرار دارد، اجرا شده است.

انتهای پیام/2249/و30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول