اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت گیلان خبر داد

سرمایه‌گذاری 700 میلیارد تومانی در صنعت گیلان

خبرگزاری فارس: رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت گیلان از سرمایه‌گذاری بالغ بر 700 میلیارد تومان در بخش صنعت استان خبر داد.

سرمایه‌گذاری 700 میلیارد تومانی در صنعت گیلان

به گزارش خبرگزاری فارس از سیاهکل، علی منتظری در مراسم افتتاح صنایع غذایی سیبون در شهرک صنعتی این شهرستان با گرامیداشت دهه مبارک فجر و فرا رسیدن سال روز پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی، اظهار کرد: 17 طرح صنعتی گیلان تا پایان دهه فجر امسال به بهره‌برداری می‌رسد.

وی از سرمایه‌گذاری بالغ بر 700 میلیارد تومان در بخش صنعت گیلان در سال جاری خبر داد و گفت: گیلان دارای ظرفیت بالایی در صنایع مختلف است.

این مسئول با اشاره به ظرفیت‌های صنعتی و معدنی شهرستان سیاهکل، تصریح کرد: سیاهکل علاوه بر ویژگی‌های صنعتی، دارای وضعیت ممتازی در حوزه معدن است.

منتظری با بیان اینکه 15 محدوده معدنی شناخته شده در شهرستان سیاهکل وجود دارد، افزود: برخی از این معادن در حال برداشت و برخی دیگر نیز آماده بهره‌برداری هستند.

وی به فعالیت کارخانه سیمان دیلمان اشاره کرد و یادآور شد: با فعالیت این کارخانه بزرگ، فعالیت‌های صنعتی در سیاهکل به طور چشمگیری افزایش می‌یابد.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت گیلان، با اشاره به بهره‌برداری شرکت صنایع غذایی سیبون در سیاهکل، خاطر نشان کرد: این شرکت با سرمایه‌ای بالغ بر 30 میلیارد ریال و در زمینی به مساحت شش هزار متر مربع به بهره‌برداری رسید.

وی ظرفیت سالانه این شرکت را 12 هزار تن در سال عنوان کرد و متذکر شد: با بهره‌برداری از شرکت صنایع غذایی سیبون برای تعداد 50 نفر اشتغالزایی شده است.

منتظری اذعان کرد: با همکاری مسئولان به دنبال فعالیت‌های خوبی در بخش صنعت استان هستیم.

انتهای پیام/84001/غ20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول