اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همزمان با دهه فجر انجام شد

آغاز به کار نخستین دفتر پیشخوان خدمات دولت در بشرویه

خبرگزاری فارس: همزمان با دهه فجر و با حضور جمعی از مسئولان نخستین دفتر پیشخوان خدمات دولت (خدمات بیمه‌ای) در بشرویه آغاز به کار کرد.

آغاز به کار نخستین دفتر پیشخوان خدمات دولت در بشرویه

به گزارش خبرگزاری فارس از بشرویه، مدیر کل بیمه سلامت خراسان‌جنوبی ظهر امروز در مراسم افتتاح دفتر پیشخوان خدمات بیمه‌ای در بشرویه اظهار کرد: به منظور ارتقای سلامت مردم و برخورداری تمام اقشار جامعه از خدمات دولت خدمتگزار به ویژه در بخش درمانی و بیمه‌ای، سازمان بیمه سلامت تشکیل شده است.

علیرضا رمزی ادامه داد: دفاتر پیشخوان خدمات دولت پنج نوع خدمت بیمه‌ای شامل صدور اولیه دفترچه، تعویض، تمدید، ابطال دفترچه و صدور دفترچه المثنی را ارائه می‌دهند.

افتتاح مهد کودک و پیش‌دبستانی همای رحمت در بشرویه

در هفتمین روز از ایام الله دهه فجر مهد کودک و پیش دبستانی همای رحمت (مهد حاشیه شهر) در بشرویه افتتاح شد.

رئیس اداره بهزیستی بشرویه ضمن ارائه گزارشی از راه‌اندازی این مهد کودک اضافه کرد: مهد حاشیه شهر با همکاری موسسه خیریه علی‌ابن‌ابیطالب(ع) و زیر نظارت بهزیستی در منطقه محروم تاسیس شده و تاکنون 37 نفر از کودکان زیر پوشش بهزیستی، کمیته امداد و کودکان خانواده‌های ضعیف را پذیرش کرده است.

محمد خادم افزود: این مهد کودک از بهترین کیفیت آموزشی، غذایی و به کارگیری مربیان مجرب در حد استاندارد برخوردار است و با کمک خیران اداره می‌شود.

رئیس هیئت مدیره موسسه خیریه علی‌ابن‌ابیطالب(ع) بشرویه نیز در ادامه این مراسم گفت: این موسسه 370 خانوار را زیر پوشش حمایت‌های مادی و معنوی خود قرار داده و با کمک خیران اقدامات موثری برای خدمت به نیازمندان و اقشار محروم شهرستان انجام داده است.

حجت‌الاسلام علی‌اکبر حدادیان اذعان داشت: راه‌اندازی خانه فرزندان کریم اهل بیت(ع) برای حمایت و پذیرش کودکان بی‌سرپرست یا بدسرپرست تا سقف 20 نفر، خرید دستگاه‌های غربالگری شنوایی و بینایی‌سنجی و تاسیس مهد کودک حاشیه شهر با نام مهد همای رحمت از دیگر اقدامات این موسسه بوده است.

انتهای پیام/69006/ن20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول