اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

آیت‌الله صافی گلپایگانی:

خدمات ارزشمند روحانیت برای مردم تبیین شود

خبرگزاری فارس: یکی از مراجع تقلید قم با اشاره به اینکه روحانیت در طول تاریخ خدمات ارزشمندی ارائه کرده است، خواستار تبیین این خدمات برای مردم شد.

خدمات ارزشمند روحانیت برای مردم تبیین شود

به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از دفتر آیت‌الله صافی گلپایگانی، تعدادی از اعضاء جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با آیت‌الله صافی گلپایگانی دیدار و گفت‌وگو کردند.

در این دیدار ابتدا حضرات آیات و حجج اسلام حسینی بوشهری، مقتدایی و جمشیدی گزارشی درباره همایش پنجاهمین سالگرد تأسیس جامعه مدرسین قم و خدمات مراجع و علماء و روحانیت ارائه دادند.

آیت‌الله لطف‌الله صافی گلپایگانی در ادامه از اعضای جامعه مدرسین تقدیر کرده و گفت: خدمت آقایان به اسلام و مسلمین، مورد نظر حضرت بقیة الله باشد و امیدوارم بتوانید خدمات خود را بیشتر از گذشته به اسلام و مذهب داشته باشید.

وی با اشاره به فعالیت‌های بزرگی که علما و مراجع در طول تاریخ تشیع داشته‌اند تصریح کرد: کارهای بزرگی که آنان برای هدایت و ارشاد و استقلال حوزه‌‌ها و همچنین در مقابل دشمنان اسلام انجام داده‌اند آن قدر زیاد است که نمی‌‌توان آن را بیان کرد.

این مرجع تقلید گفت: خدمات آنها در مشروطیت و پس از آن در زمان رضاخان و حکومت پهلوی و نیز در انقلاب اسلامی و تشکیل حکومت اسلامی همه نشان از اخلاص بالا و احساس مسئولیت و وظیفه‌شناسی عالمان دین دارد.

وی بیان کرد: امیدوارم بتوانید تا قدری که برای شما امکان دارد اهداف مقدس آنان و خدمات ارزشمند روحانیت را به مردم برسانید.

آیت‌الله صافی گلپایگانی در ادامه این دیدار مطالب مهم دیگری را درباره وضعیت فعلی حوزه‌های علمیه و کشور بیان کرده و توصیه‌های مهمی ارائه کردند.

انتهای پیام/2258/ج/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول