اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار تویسرکان:

طرح مذاکره آمریکا ایجاد فاصله بین مردم و رهبری است

خبرگزاری فارس: فرماندار تویسرکان گفت: استکبار با طرح آمادگی برای مذاکره و اینکه می‌خواهیم مسائل را حل و فصل کنیم، اما رهبری شما نمی‌گذارد، تلاش دارد بین مردم، رهبری و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران فاصله بیاندازد.

طرح مذاکره آمریکا ایجاد فاصله بین مردم و رهبری است

به گزارش خبرگزاری فارس از تویسرکان، حسن رضانیا در مراسمی به مناسبت پیروزی انقلاب در جمع بسیجیان شهرستان تویسرکان اظهار داشت: خداوند به ملت ایران توفیق داد که حکومت ظلم و وابسته و ذلیل را از صحنه کنار بزنیم و حکومت دینی، اسلامی را تشکیل دهیم.

وی افزود: امروز شاکر عنایت و توفقیات پروردگار هستیم که در همه بحران‌ها و زمان‌ها در 34 سال انقلاب ما را یاری کرد تا نهال نورسته انقلاب به شجره طیبه و الگوی برتر برای جهانیان تبدیل شود.

فرماندار تویسرکان با بیان اینکه هر برگ از تاریخ ایران اسلامی را مرور کنیم صحنه‌های بزرگ و بی‌مانند از رشادت و جهادگری و... در همه عرصه‌ها می‌بینم، گفت: با وجود رهبری آگاه و آشنا به تمامی مسائل روز دنیا و ایستادگی مردم ولایتمدار، ملت ایران ابهت و هیمنه نظام استکباری را درهم کوبید.

وی با اشاره به جایگاه پر افتخار نظام اسلامی خاطرنشان کرد: چرایی این اقتدار عصر کنونی ایران اسلامی به خاطر وجود عناصری مهم نظیر رهبری، دین، محوریت اسلام و حاکمیت الله در محور و جوهره اصلی حرکت انقلاب بوده و این مهم را نباید هرگز فراموش کنیم.

رضانیا با تأکید بر اینکه امام (ره) را حتی دوستداران، پیروان و مقلدان او به خوبی نشناخته‌اند، ابراز کرد: هنوز ناشناخته‌ها و پنهان مانده‌های شخصیت این مرد بزرگ الهی بسیار است و اگر شناخت کافی از امام(ره) بود عده‌ای از یاران انقلاب امروز دچار لغزش و انحراف نشده و سقوط نمی‌کردند.

وی در ادامه با اشاره به اینکه امروز خورشید درخشان و شاگرد برتر و منتخب امام خمینی (ره) بر ما ولایت دارد، افزود: باید بیش از پیش قدردان این نعمت و گوهر ارزشمند باشیم.

فرماندار تویسرکان بر تلاش و همت بیشتر بر مسیر شناخت ولایت تأکید کرد و اذعان داشت: آن چه در صحنه سیاسی کشور در روزهای اخیر زمینه نگرانی دل‌دادگان انقلاب را فراهم کرد، بروز اختلافاتی است که تنها دشمن از آن نفع می‌برد.

وی با بیان اینکه صحنه‌های نابخشودنی در تاریخ انقلاب اسلامی ثبت می‌شود، گفت: امام حجت را بر همه تمام کرده است و همه ما مسئولان مکلفیم در مسیر همدلی، وحدت و ایجاد امید در مردم و نشاط اجتماعی و آماده شدن مردم برای حضور حداکثری در عرصه انتخابات 92 حرکت کنیم.

رضانیا با بیان این که رهبر ما به عنوان ولی امر با سران قوا اتمام حجت کردند، افزود: همه مسئولان باید با تمام توان و امکانات موجود در این مسیر به مردم خدمت کنند و انشاء الله این صحنه‌های نازیبا از غفلت بوده باشد.

وی با بیان اینکه دشمن مترصد فرصت است، افزود: دشمن از یک سو تحریم و فشارهای اقتصادی را تشدید می‌کند و از سوی دیگر پیشنهاد مذاکره مستقیم و بی‌واسطه را به ایران می‌دهد، قید هم می‌کند آمادگی برای مذاکره ما زمانی است که رهبر عالی ایران مذاکره را قبول کند.

فرماندار تویسرکان خاطرنشان کرد: همه باید آگاه و بیدار باشیم، محور حرکت دشمن ضربه به ولایت فقیه است چرا که می‌داند تنها مسیر پیروزی و سعادت ایران اسلامی در همه عرصه‌ها اطاعت و پیروی مردم از ولی فقیه است.

وی با تأکید بر اینکه در موضوع مذاکره با آمریکا تابع محض و بی‌چون و چرای رهبر معظم انقلاب هستیم، افزود: استکبار با القای این برنامه که ما آماده مذاکره هستیم و می‌خواهیم مسائل را حل و فصل کنیم، اما رهبری شما نمی‌گذارد، تلاش دارد بین مردم، رهبری و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران فاصله بیاندازد.

انتهای پیام/89010/ب30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول