اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

طلوع فجر/ 256

لزومی: مذاکره با منطق زور و اجبار محال است

خبرگزاری فارس: امام جمعه شهرستان پاکدشت با اشاره به درخواست مذاکره از سوی استکبار جهانی گفت: مذاکره با منطق زور و اجبار محال است.

لزومی: مذاکره با منطق زور و اجبار محال است

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، حجت‌الاسلام حسین لزومی همزمان با نهمین روز از ایام‌الله دهه مبارک فجر که با عنوان «انقلاب اسلامی، وحدت ملی و تمدن اسلامی» نامگذاری شده است، در خطبه‌های نماز جمعه پاکدشت پس از توصیه همگان به تقوای الهی با اشاره به فرمایشات رهبر معظم انقلاب، با تاکید بر اینکه تحقق گفت‌وگو با منطق زور و اجبار امکان‌ ناپذیر است، اظهار داشت: تا هنگامی که منطق زور و اجبار در ادبیات سردمداران غربی حاکم است، تحقق گفت‌وگو امکان پذیر نیست.

امام جمعه شهرستان پاکدشت با تاکید بر اینکه انقلاب مردم ایران سبب تغییر روند دنیا در سال 57 شد، بیان داشت: به فضل خداوند متعالی انقلاب توانسته است در حوزه‌های عمرانی و خدمت‌رسانی، کارنامه قابل توجهی را از خود در کشور ارائه دهد و امروز شاهد برکات آن برای مستضعفان جهان هستیم.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: کشوری که زمانی طول جاده‌های آن محدود به شهرهای بزرگ بود، امروز در تمامی نقاط و حتی روستاهای دورافتاده نیز از جاده‌ها و دارای تأسیسات خوبی در حوزه‌های مختلف است.

حجت‌الاسلام لزومی در ادامه پیشرفت‌های حاصل شده در حوزه‌های علمی، نانو، هسته‌ای، پزشکی و دفاعی در سه دهه اخیر را مورد اشاره قرار داد و تاکید کرد: پیشرفت‌هایی که در سایه انقلاب در ایران رخ داده است، در دنیا بی‌نظیر است و این امر نشان از کارآمدی نظام دارد.

امام جمعه شهرستان پاکدشت رشد همه جانبه کشور علی‌رغم همه تحریم‌های خصمانه استکبار جهانی علیه جمهوری اسلامی ایران بیان داشت: امروز به فضل خداوند متعال و با وجود تلاش‌های همه جانبه دشمنان نظام ایران اسلامی از همه ابعاد رشد چشم‌گیری داشته است.

وی در ادامه درخواست آمریکا برای مذاکره را مبتنی بر نیاز این کشور به ایران اسلامی دانست و گفت: استکبار جهانی به واسطه نیاز به ایران اسلامی به‌دنبال مذاکره است اما باید بداند تازمانی که منطق زور و اجبار در ادبیات سردمداران آنها حاکم باشد مذاکره با غرب محقق نمی‌شود.

حجت‌الاسلام لزومی در ادامه اتحاد بین آحاد مردم و مسئولان را مهمترین دستاورد انقلاب اسلامی خواند و گفت: حفظ اصل اساسی و تاثیرگذار اتحاد رمز ماندگاری ایران اسلامی است.

امام جمعه شهرستان پاکدشت در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به نوزدهم بهمن روز نیروی هوایی ارتش و بیعت همافران ارتش با حضرت امام (ره) گفت: این مهم از تدبیر بالای این نیروی زحمتکش و انقلابی بود و این اقدام ارتشیان انقلابی سبب شد تا نقشه دشمنان برای ایجاد تفرقه بین نیروهای نظامی و انقلاب ناکام بماند.

حجت‌الاسلام لزومی در پایان تصریح کرد: حرکت کارکنان و فرماندهان نیروی هوایی به نوعی تیر خلاص را به رژیم ستم‌شاهی زد و نقشی مهمی در سقوط حکومت پهلوی داشت.

انتهای پیام/2462/ر30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول