اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه آبیک:

برگ برنده دشمن کشاندن ایران به پای میز مذاکره است

خبرگزاری فارس: امام جمعه شهر آبیک گفت: برگ برنده دشمن کشاندن ایران به پای میز مذاکره است که نباید تن به این کار داد.

برگ برنده دشمن کشاندن ایران به پای میز مذاکره است

به گزارش خبرگزاری فارس از آبیک، حجت ‌الاسلام سید ابوتراب موسوی در خطبه‌های این هفته شهر آبیک در مسجد ولی عصر(عج) این شهر اظهار داشت: حزب‌الهی بودن، ولایت‌پذیری، ایمان و اعتقاد ملت ایران سبب شده است که در 34 سال از عمر انقلاب اسلامی، دشمنان نظام اسلامی همیشه شکست بخورند و نقشه‌هایشان نقش بر آب شود.

وی افزود: ملت ایران به برکت وجود انقلابی بودن مقام معظم رهبری، هنوز هم انقلابی باقی مانده‌اند و تا جان در بدن دارند از آرمان‌ها، ارزش‌ها و اهداف انقلاب اسلامی و امام راحل و شهدا دفاع می‌کنند.

خطیب جمعه شهر آبیک ادامه داد: پذیرش ولایت خدا و امامان معصوم (ع) در طول مسیر ولایت فقیه قرار دارد بنابراین اگر کسی در زمان غیبت امام زمان(عج) ولایت‌پذیر نباشد و در مسیر ولایت فقیه حرکت نکند دچار کبر، غرور و خودبینی شده است، هرگز در مسیر تقوا قرار نخواهد گرفت.

موسوی در ادامه خطبه‌ها تصریح کرد: برگ برنده دشمن کشاندن ایران به پای میز مذاکره است چرا که امروز سیاست خاورمیانه‌ای آمریکا دچار شکست شده است و می‌خواهد با سلاح مذاکره، فشار را بر ملت ایران تحمیل کند که یا مذاکره را بپذیرند و یا به سمت ایران شلیک کند.

وی افزود: اگر ملت ایران قرار بود پس از 34 سال سر میز مذاکره آن هم از نوع آمریکایی بنشیند اصولا چرا انقلاب کرد و این همه خباثت و شرارت آمریکا را تحمل کرد بنابراین انقلاب کردیم تا بگوییم هیچ گاه مذاکره نخواهیم کرد چرا که برای ملت ایران نفعی در پی نخواهد داشت.

امام جمعه شهر آبیک عنوان کرد: دشمن می‌خواهد ملت ایران را با مذاکره تسلیم خودش کند بنابراین دشمن باید بداند که ملت ایران از امام حسین(ع) «هیهات من الذله» را آموخته است و هیچ گاه یک مسلمان واقعی زیر چکمه پوشالی دشمن نمی‌رود و ذلت را نمی‌پذیرد.

22 بهمن آرمان انقلابی ملت ایران است

موسوی 22 بهمن را روز جشن انقلاب اسلامی و آرمان و هدف بزرگ ملت ایران دانست و خاطر نشان کرد: همه آحاد جامعه اعم از زن و مرد، پیر و جوان و خردسال باید با مشت‌های گره خورده در راهپیمایی روز 22 بهمن ماه، پاسخ دندان‌شکنی به یاوه‌گویی‌‌های استکبار جهانی و دشمنان داخلی بدهند.

وی ادامه داد: همه مردم باید روز راهپیمایی 22 بهمن ماه را زنده بدارند و با شور، شعور و نشاط از آرمان‌ها و ارزش‌های انقلاب اسلامی دفاع کنند.

امام جمعه شهر آبیک اذعان داشت: مردم با حضور پرشور خود در راهپیمایی روز 22 بهمن ثابت خواهند کرد که برای حفظ انقلاب اسلامی مصمم‌تر از همیشه در صحنه هستند و با همدلی، هم‌زبانی و همسویی در راستای پیشبرد اهداف نظام گام برمی‌دارند.

دشمنان در برابر سوریه به زانو درآمده‌اند

موسوی اضافه کرد: دشمنان در برابر سوریه به زانو درآمده‌اند و نمی‌توانند کاری از پیش ببرند چرا که ملت و دولت سوریه بسیار قدرتمند هستند و زهر چشمی از رژیم صهیونیستی گرفته‌اند که آنان را به وحشت انداخته است.

وی بیان داشت: تنها کشور اسلامی که از آغاز پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون به ویژه در دوران دفاع مقدس از ایران اسلامی حمایت می‌کرده کشور سوریه بوده است که در آینده نه چندان دور شاهد محو و شکست ذلت‌بار رژیم اسرائیل خواهیم بود و کام مسلمانان در سراسر دنیا شیرین خواهد شد.

تقوا مهم‌ترین عامل پیروزی انسان در آخرت است

امام جمعه شهر آبیک در بخش دیگری از خطبه‌ها تقوا را مهم‌ترین عامل پیروزی انسان در آخرت عنوان کرد و اظهار داشت: تقوا علاوه بر اینکه انسان را به کمال می‌رساند، مایه نجات و سربلندی انسان هم می‌شود.

موسوی ادامه داد: معنای تقوا این است که از واجبات، اوامر و دستورات الهی پیروی و از محرمات پرهیز کنیم که البته مهم‌ترین عامل ورود انسان به بهشت هم محسوب می‌‌شود.

وی افزود: اگر کسی در مسیر حق حرکت کند در حزب‌الله قرار دارد و اگر کسی در مسیر باطل حرکت کند در حزب شیطان قرار گرفته است.

امام جمعه شهر آبیک ادامه داد: کسانی که در حزب‌الله قرار دارند از برنامه‌های الهی، تکالیف آسمانی الهی و امتحانات سخت الهی نگران نیستند بلکه خوشحال و راضی هستند و خدا هم از آنان راضی و خشنود است ولی کسانی که در حزب شیطان هستند شیطان آن چنان بر آنان چیره شده که یاد و نام خدا را از یاد برده‌اند.

انتهای پیام/77006/ق40/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول