اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

پورمحمدی در مسجد زین‌العابدین(ع) قم: /1

مذاکره مورد نظر آمریکایی‌ها زیر بار ذلت رفتن است

خبرگزاری فارس: رئیس سازمان بازرسی کل کشور گفت: مذاکره مورد نظر آمریکایی‌ها زیر بار ذلت رفتن است.

مذاکره مورد نظر آمریکایی‌ها زیر بار ذلت رفتن است

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، حجت‌الاسلام مصطفی پورمحمدی در مراسم بزرگداشت دهه مبارک فجر که جمعه‌ شب در مسجد امام زین‌العابدین قم برگزار شد با بیان اینکه بی‌تردید یکی از مصادیق آیه «وَ قُلْ جاءَ الْحَقُّ وَ زَهَقَ الْباطِلُ‏...» جمهوری اسلامی است، اظهار داشت: انقلاب اسلامی نشان داد که بر پایه‌های استوار و راستین حق‌مدارانه استوار است.

رئیس سازمان بازرسی کل کشور مسیر حرکت انقلاب اسلامی ایران را الهی و در راستای دفاع از ارزش‌های ناب دانست و گفت: با وجود تمام فراز و فرودها و افت و خیزها که در طول تاریخ حرکت انقلاب اسلامی بوده است جهت اصلی مسیر تغییر نکرده است.

وی با بیان اینکه با گذشت 34 سال از عمر انقلاب هنوز سرسخت‌ترین دشمن نظام ما استکبار جهانی است، ابراز داشت: این شاخص و معیار حقانیت است که مستکبرین و قداره‌بندان عالم همچنان این انقلاب را دشمن سرسخت خود به حساب می‌آورند.

پورمحمدی با اشاره مظلومیت مردم مظلوم فلسطین و حمایت بی‌چون‌ و چرای سردمداران آمریکا از رژیم غاصب صهیونیستی خاطرنشان کرد: این سردمدار جهانی تنها خطر خود را برای دفاع از فلسطین ملت غیور ایران می‌داند.

وی با بیان اینکه امروز در دنیا بیش از یک میلیارد و 800 میلیون نفر زیرخط فقر زندگی می‌کنند،‌ اظهار داشت: جز جمهوری اسلامی ایران هیچ کس فریاد مظلومیت این دردمندان را سر نمی‌دهد.

رئیس سازمان بازرسی کل کشور با اشاره به تعدد ترور‌ها، انفجار‌ها و قتل و غارت در نقاط مختلف جهان گفت: امروز در دنیا جان انسان‌ها کم‌ارزش‌تر از حیوانات شده است، کسی در برابر خشونت‌ها فریاد بر نمی‌آورد و همه به کمک متجاوز می‌روند.

وی خاطرنشان کرد: وقتی هم گروه‌هایی مثل حماس و حزب‌الله به مقابله با تجاوزات بر می‌خیزند به عنوان گروه تروریستی شناخته می‌شوند.

پورمحمدی با بیان اینکه نظام مقدس جمهوری اسلامی بر مدار حق ایستاده است، یادآور شد: به همین دلیل دشمنی‌ها با این نظام طبیعی است و پیوسته با ما جنگ خواهند کرد تا ما را از راهی که در پیش گرفتیم باز دارند که البته سنت و اقتضاء سلطه، فساد و طغیان همین است.

وی با تاکید بر اینکه امروز جمهوری اسلامی با قامت برافراشته و سرفراز در دنیا ایستاده است، ابراز داشت: رهبر این نظام بعد از 34 سال که از انقلاب خود را انقلابی می‌داند، این به معنای قدرت، اعتماد به نفس، تعیین‌کنندگی و تاثیرگذاری است.

رئیس سازمان بازرسی کل کشور با اشاره به اظهارات سردمداران آمریکایی مبنی بر مذاکره با ایران، مذاکره مورد نظر آنها را زیر بار ذلت رفتن دانست و گفت: چماق بلند کردند و سرنیزه نشان می‌دهند و حرف از مذاکره می‌زنند؛ این مذاکره به معنای امضا کردن قرار دادن ذلت و تسلیم است.

وی با بیان اینکه امروز دنیای استکبار شاهد خورد شدن باطل زیر جریان حق است، تصریح کرد: در سوریه‌ هم دو سال همه فتنه‌ها و سردمداران فساد و منحرفین عقب مانده متظاهر به اسلام و تقدس و دیانت برای از بین بردن حکومت تلاش کردند.

پورمحمدی وهابی‌ها و سلفی‌های از اسلام به دور را موجب نفرت و ذلت اسلام دانست و ابراز داشت: این منحرفین امروز در حال منکوب کردن چهره اسلام در جهان هستند و با چهره کریه و رفتار ضد انسانی خود تنفر را در جهان منتشر می‌کنند.

وی وهابیت را خائن به اسلام دانست و خاطرنشان کرد:‌ تا وقتی وهابی‌ها و سلفی‌ها هستند ما نیاز به دشمن نداریم زیرا همین به ظاهر مدافعان اسلام کافی هستند تا اسلام در دنیا کریه نشان داده شود.

رئیس سازمان بازرسی کل کشور با اشاره به حمایت جریان استکبار از این به ظاهر مسلمانان گفت:‌ وهابیون سربازان بی‌جیره و مواجب استکبار هستند تا اسلام را لگدکوب کنند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه انقلاب اسلامی باطل‌کننده مکر‌ها و تزویر‌ها است، اظهار داشت: امروز شاهد آن هستیم که منافقانی که تا دیروز نامشان در لیست تروریست‌ها ثبت شده بود به آمریکا پناه آورده‌اند.

پورمحمدی در ادامه سخنان خود با اشاره به اینکه در ایام‌الله دهه مبارک فجر باید خود را ارزیابی کنیم، اظهار داشت: باید نقاط ضعف و قوت را بیابیم و بر اساس آنها برای آینده برنامه‌ریزی کنیم.

وی با بیان اینکه در حال حاضر جمهوری اسلامی در ابعاد و حوزه‌های مختلف به بلوغ رسیده است، خاطرنشان کرد: اگر جمهوری اسلامی از این پیچ تاریخی در فضای داخلی عبور کند و در فضای بین‌المللی سمت و سوی صحیح و درستی پیدا کند، می‌تواند یک جهش و تحول دیگر در عرصه جهانی به وجود بیاورد.

انتهای پیام/78010/خ40/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول