اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر خدمات تأمین اجتماعی استان قزوین:

تحریم‌ها را باید به فرصت تبدیل کرد

خبرگزاری فارس: مدیر خدمات تأمین اجتماعی استان قزوین گفت: در شرایط فعلی باید تحریم‌ها را کنار زد و از آن ها یک فرصت ساخت.

تحریم‌ها را باید به فرصت تبدیل کرد

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، محمدصادق بابایی در همایشی که به مناسبت دهه مبارک فجر با حضور زینالو ریاست دانشگاه علوم پزشکی، کاظمی فرمانده ناحیه سپاه امام حسن (ع) و حجت‌ الاسلام رضوانی نماینده ولی فقیه در سپاه  صاحب‌الامر (عج) استان در آمفی‌تئاتر شهید بابایی علوم پزشکی قزوین برگزار شد، دفاع از آرمان‌های نظام را در زمان فعلی با توجه به تحریم‌های موجود علیه کشورمان بسیار مهم و حساس برشمرد و اظهار کرد: در شرایط فعلی شایسته است که از تهدیدهای دشمنان قسم خورده این نظام برای خود یک فرصت بسازیم و آنان را به بهترین شکل ممکن در زندگی خود پیاده کنیم.

وی در ادامه با اشاره به اینکه جوانان این مرز و بوم در طی دوران پس از انقلاب با وجود تمامی سختی‌ها و مشکلات و هجمه‌های همه جانبه دشمن از کیان این انقلاب دفاع کردند، افزود: آنان نشان دادند که جمهوری اسلامی ایران به هیچ کشوری اجازه نخواهد داد که به خاک این کشور نظر داشته باشند.

بابایی افزود: حضرت امام خمینی (ره) با سادگی و تذهیب نفس بالایی که داشتند همواره یکی از بهترین الگوهای جوانان محسوب می‌شوند زیرا ایشان رهبری شایسته بودند که فقط خدا را در کارهایشان مورد نظر قرار می‌دادند.

مدیر خدمات تأمین اجتماعی استان قزوین با بیان اینکه ما باید به عنوان وارث انقلاب و ادامه ‌دهنده راه شهدا باشیم، عنوان کرد: ما در راه انقلاب و پس از آن مردان بزرگی همچون شهید بابایی و رجایی را به انقلاب هدیه کرده‌ایم که عمل این افراد به نوعی برای ما توانسته است درس‌های بزرگی را به همراه داشته باشد.

وی با اشاره به اینکه این افراد به نوعی ادامه ‌دهنده راه امام خمینی (ره) بودند عنوان کرد: همه این رشادت‌ها و از خود گذشتگی‌ها به نوعی برای نسل جوان و پویای این مرز و بوم می‌تواند تاثیرگذار باشد و آنان را برای ساختن جامعه‌ای آرمانی مهیا سازد.

مدیریت خدمات تأمین اجتماعی استان قزوین ادامه داد: استمرار این توفیقات توسط حضرت آیت‌الله خامنه‌ای روشن‌تر شد و حرکت ایشان هم برخاسته از قیام مردمی سال 57 به رهبری امام خمینی (ره) است.

بابایی با بیان اینکه اگر بخواهیم یک مقایسه تدبیری در عرصه سیاسی و خدماتی نسبت به قبل از انقلاب اسلامی داشته باشیم، بدون شک کفه ترازو به سود انقلاب سنگینی می‌کند، تصریح کرد: قبل از انقلاب یک دانشگاه در قزوین وجود داشت که چیزی در حدود 100 دانشجو در آن تحصیل می‌کرد، این در حالی است که در حال حاضر دانشگاه‌های زیادی در قزوین وجود دارد که نزدیک به 40 تا 50 هزار دانشجو در این دانشگاه‌ها فعالیت می‌کنند.

بابایی اظهار داشت: اگر همه این مسائل را در کنار تولید دانش، مسائل نظامی و تکنولوژی قرار دهیم به طور یقین کشور ما در همه این عرصه‌ها توانسته است پس از انقلاب به رشد و پیشرفت بالایی برسد.

وی یادآور شد: در طول سال‌های اخیر پیشرفت‌های ما به قدری خیره‌ کننده بوده است که همه از ایران به عنوان کشوری قدرتمند یاد می‌کنند این در حالی است که وقتی به سفر و زیارت خانه خدا در مکه می‌رویم به شدت از امام و انقلاب به نیکی در میان حجاج دیگر کشورهای اسلامی یاد می‌شود.

بابایی با بیان اینکه دوره خدمات‌رسانی به مردم است افزود: مسلما در بحث خدمات پزشکی و بهداشتی وظیفه خطیری بر عهده ما خواهد بود، گرچه در حال حاضر خدمات‌دهی این ارگان نسبت به قبل از انقلاب رشد صعودی داشته است، اما باید تلاش کنیم با بالا بردن امکانات استفاده از این امکانات را برای مردم راحت‌تر کنیم.

انتهای پیام/77004/ی30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول