اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه ساری:

استقلال‌خواهی عامل اصلی تحریم‌ها است

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه ساری عامل اصلی تحریم‌ها در ایران را اجازه ندادن به کشورهای غربی برای دخالت در امور مملکتی دانست.

استقلال‌خواهی عامل اصلی تحریم‌ها است

به گزارش خبرگزاری فارس از ساری، غلامرضا شریعتی صبح امروز در چهارمین یادواره شهدای کوی شهید جهان‌پیما این شهرستان با اشاره به محتوای برگزاری یادواره شهدا که باید به اهداف آنان بپردازیم، بیان داشت: شهدا به فرمان امام(ره) لبیک گفتند و راه حق و حقیقت را پیشه گرفتند.

شریعتی بیان کرد: کسانی که در راه خدا به شهادت رسیدند، با فکری باز و روحی معنوی پای به مسیر شهادت گام برداشتند.

فرمانده سپاه ساری تفکر به رشادت‌های شهیدان را امری واجب برای بسیجیان دانست و اظهار داشت: باید تفکر کرد که در مسیر چه کسانی قدم می‌گذاریم و از دستاوردهای آنان استفاده می‌کنیم.

وی تصریح کرد: پای در جای پای شهدا قرار دادن راه سعادت ما در این دنیا و آخرت ما را تضمین می‌کند.

این مسئول با اشاره به اینکه برگزاری یادواره شهدا در حل مشکلات اجتماعی جامعه مؤثر است، خاطر نشان کرد: شهدا حتی بعد از شهادت خود با حضور ما در این یادواره‌ها راه سعادت در زندگی را به ما می‌آموزند.

شریعتی با اشاره به اینکه شعار هر انقلاب اهداف آن انقلاب را بیان می‌کند، افزود: آرمان انقلاب اسلامی بر سه کلمه استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پایه‌گذاری شده است.

وی تصریح کرد: با تلاش و مجاهدت‌های شهیدان و جانبازان آرمان‌های انقلاب اسلامی به اهداف خود رسید.

فرمانده سپاه ساری با اشاره به اینکه قبل از انقلاب اسلامی ایران به کشورهای غربی وابسته بود، تصریح کرد: حکومت پهلوی حتی انتخاب یک فرد برای سازمان امنیت کشور را نداشت و آمریکایی‌ها در مسائل سیاسی و نظامی کشور دخالت می‌کردند.

این مسئول عامل اصلی تحریم‌ها و مشکلات در ایران را اجازه ندادن به کشورهای غربی در دخالت در امور مملکتی دانست.

وی با اشاره به اینکه اگر این تحریم‌ها در کشورهای دیگر رخ دهد آنان را به زانو در می‌آورد، افزود: ایران اسلامی با جوانان بسیجی و مردم ولایی در برابر تمام تحریم‌ها ایستادگی می‌کند و به سوی هدف اصلی خود که همان مستقل بودن در امور کشور است، حرکت می‌کند.

شریعتی با اشاره به اینکه ما وارث رژیمی بودیم که جز ویرانی برای ما چیز دیگری بر جای نگذاشت، تصریح کرد: ایران اسلامی در حال حاضر با وجود تحریم‌ها در رتبه 17 اقتصادی جهان قرار دارد.

فرمانده سپاه ساری با اشاره به اینکه ایران از نظر تولید سیمان در رتبه 17 جهان قرار دارد، عنوان کرد: این رتبه جهانی نشان‌دهنده این است که ایران در حال ساخت و ساز و در حال توسعه است.

وی تصریح کرد: کشور رو به عمران و آبادی هر چه بیشتر پیش می‌رود و به برکت این انقلاب زیرساخت‌های بسیار خوبی در کشور انجام شده است.

این مسئول خاطر نشان کرد: اوایل جنگ ما به سلاح ساده نیازمند بودیم، ولی در حال حاضر به برکت نظام جمهوری اسلامی و پرورش جوانان و دانشمندان به دستاوردهای بسیار بزرگ علمی و نظامی دست پیدا کردیم.

شریعتی حضور جوانان در مساجد و پایگاه‌ها را اصلی مهم در خنثی‌ کردن توطئه دشمنان دانست و افزود: دشمنان با تهاجم فرهنگی به دنبال دوری شما جوانان از آرمان‌های انقلاب هستند.

انتهای پیام/2296/ب30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول