اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار شهرستان ایجرود:

تحریم‌ها وسعت حرمت و حریم ایران را به رخ جهانیان کشید

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان ایجرود ضمن اشاره به ضرورت حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن ماه سال‌جاری، گفت: رونمایی از دستاوردهای جدید در کشور بیانگر عدم تاثیر تحریم‌ها است.

تحریم‌ها وسعت حرمت و حریم ایران را به رخ جهانیان کشید

باقر اکبرپور امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار داشت: مردم با حضور خود در صحنه‌های مختلف سبب تثبیت و تداوم انقلاب اسلامی شده‌اند.

وی با اشاره به اینکه با توجه به آثار و برکات بسیار زیاد انقلاب اسلامی، مردم از آن حمایت و پشتیبانی کرده‌اند، خاطرنشان کرد: در حال حاضر انقلاب اسلامی به کشورهای مختلف صادر شده و بیداری اسلامی در کشورهای مختلف رخ داده است.

فرماندار شهرستان ایجرود با بیان اینکه کشورهای مختلفی در بیداری اسلامی از انقلاب اسلامی ایران الگو گرفته‌اند، اضافه کرد: داشتن عقاید مشترک و باور به دین اسلام، داشتن دشمن مشترک به سرکردگی آمریکا و برچیده شدن ظلم به عنوان یکی دیگر از اهداف مشترک کشورهای اسلامی با جمهوری اسلامی ایران است.

وی با اشاره به اینکه مردم باید با حضور خود در راهپیمایی 22 بهمن ماه به دشمنان نشان دهند که تحریم‌ها تاثیری نداشته است، تصریح کرد: در دوران تحریم، توانمندی کشور در عرصه‌های مختلف بیشتر شده است.

*حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن سرنوشت‌ساز است

اکبرپور با تاکید بر اینکه رونمایی از دستاوردهای جدید در بخش‌های مختلف بیانگر عدم تاثیر تحریم‌های دشمنان در کشور است، ادامه داد: حضور مردم امسال در راهپیمایی 22 بهمن ماه سرنوشت‌ساز است.

وی با بیان اینکه حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن ماه سال‌جاری از ضرورت بسیار بالایی برخوردار است، یادآور شد: مردم با آگاهی و بصیرت خود همه دشمنان را مایوس می‌کنند.

*اجرای 120 برنامه در دهه فجر سال‌جاری

فرماندار شهرستان ایجرود از پیش‌بینی 120 برنامه برای ایام دهه فجر سال‌جاری در این شهرستان خبر داد و افزود: برنامه‌های شهرستان ایجرود شامل برنامه‌های سیاسی، اجتماعی، مذهبی، بصیرت‌افزایی، اقتصاد مقاومتی، دیدار با خانواده شهدا و ... بوده است.

وی با تاکید بر اینکه پروژه‌های مختلفی در شهرستان ایجرود طی دهه فجر سال‌جاری به بهره‌برداری رسیده است، ادامه داد: پروژه بزرگی نیز در سطح استان زنجان تعریف شده بود که در این شهرستان به بهره‌برداری رسیده است.

اکبرپور اذعان داشت: در مجموع 19 پروژه عمرانی در بخش دولتی با اعتباری بالغ بر 16 میلیارد و 843 میلیون ریال در شهرستان ایجرود بهره‌برداری شده است.

انتهای پیام/73006/ع40/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول