اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده کرج در مجلس:

دستاوردهای دفاعی نتیجه تلاش برای شکستن تحریم‌ها است

خبرگزاری فارس: نماینده مردم کرج در مجلس شورای اسلامی گفت: دستاوردهای بزرگ کشورمان در حوزه دفاعی ثمره تلاش‌ ملت ایران برای شکستن تحریم‌های ناجوانمردانه غربی‌ها است.

دستاوردهای دفاعی نتیجه تلاش برای شکستن تحریم‌ها است

عزیز اکبریان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج اظهار داشت: طی سال‌های پس از پیروزی انقلاب اسلامی به واسطه ایستادگی و استقامت ملت ایران، دستاوردهای بسیار بزرگی در عرصه‌های مختلف کسب کرده‌ایم.

وی تصریح کرد: این دستاوردها در بخش‌های مختلف علمی، صنعتی، اقتصادی و بالاخره دفاعی بوده که همه آنها در شرایطی سخت حاصل شده است.

نماینده مردم کرج در مجلس شورای اسلامی افزود: به عنوان نمونه در سال‌های پیش از انقلاب اسلامی کشورهای غربی به ویژه آمریکا اگر چه تسلیحات پیشرفته‌ای به ایران می‌فروختند، اما اجازه هیچ کاری را به ما نداده و نمی‌گذاشتند جوانان ایران از دانش نظامی اطلاع حاصل کنند.

اکبریان با اشاره به تحمیل جنگی هشت ساله پس از انقلاب اسلامی از سوی رژیم بعث عراق و حمایت آمریکایی‌ها از صدام گفت: غربی‌ها تصور می‌کردند که جوانان ایرانی توان دفاع از کشور خود را ندارند، اما پس از پیروزی‌های ما در دفاع مقدس روی به تحریم‌ها آوردند و با این کار می‌خواستند ایران اسلامی را از پیشرفت و توسعه بازدارند.

وی تاکید کرد: به فضل الهی ملت ایران تحت هدایت‌های ولایت و با ایثار و فداکاری موانع را یکی پس از دیگری از پیش روی خود برداشت و از تحریم‌ها پلی برای رسیدن به موفقیت ساختند که ثمره آن را امروز می‌بینیم.

نماینده مردم کرج در مجلس شورای اسلامی با اشاره به برخی دستاوردهای نظامی و دفاعی جمهوری اسلامی ایران از جمله تسخیر پهپاد جاسوسی آمریکا و همچنین راه‌اندازی خط تولید ایرانی در روزهای اخیر گفت: این موفقیت بی‌نظیر در حوزه دفاعی نتیجه تحریم‌های غیر قانونی و ناجوانمردانه غربی است.

اکبریان افزود: جوانان مومن و ولایی ایران اسلامی از این تحریم‌ها و تهدیدها هراسی به دل راه نداده و با شکستن تحریم‌ها به موفقیت‌های بسیار بزرگی دست یافتند.

وی در پایان تاکید کرد: به طور قطع این موفقیت‌ها الگویی برای همه جهانیان به ویژه امت اسلامی است تا با اتحاد و همدلی در برابر زورگویی‌ غربی‌ها تا رسیدن به پیروزی نهایی مقاومت کنند.

انتهای پیام/2302/ب30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول