اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر عامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری ارومیه خبر داد

صدور کارت هوشمند تاکسیرانی در ارومیه

خبرگزاری فارس: مدیر عامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری ارومیه گفت: کارت هوشمند تاکسیرانی جایگزین دفترچه‌های پروانه تاکسیرانی می‌شود.

صدور کارت هوشمند تاکسیرانی در ارومیه

محمد تقی ابراهیمی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار داشت: برای نخستین بار در کشور کارت هوشمند تاکسیرانی در ارومیه تهیه شده و جایگزین دفترچه‌های پروانه تاکسیرانی می‌شود.

وی با اشاره به اهداف تهیه این کارت هوشمند در تاکسیرانی، افزود: به جهت دسترسی آسان و راحت به اطلاعات رانندگان تاکسی، سرویس‌دهی آسان و با سرعت، سهولت حمل و جابه‌جایی بهتر، مکانیزم کنترل سریع از راه بازرسی و همچنین صرفه‌جویی در وقت و هزینه‌های رانندگان، کارت هوشمند جایگزین پروانه فعلی می‌شود.

ابراهیمی با بیان اینکه عملیات اجرایی طرح کارت هوشمند تاکسی‌ها از دهه فجر آغاز می‌شود، ادامه داد: این طرح با اعتباری افزون بر 400 میلیون ریال که توسط شهرداری ارومیه هزینه می‌شود، از دهه فجر سال جاری عملیاتی می‌شود.

مدیر عامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری ارومیه با بیان اینکه در این کارت هوشمند تمامی اطلاعات پرونده‌ای رانندگان تاکسی درج می‌شود.

وی خاطر نشان کرد: در ارومیه بر اساس آخرین اطلاعات سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری ارومیه 5 هزار و 110 تاکسی پلاک قرمز از جمله خطی، گردشی و آژانس تلفنی و یک‌هزار و 350 تاکسی ساماندهی شده پلاک سفید تلفنی و خطی در ارومیه در ارائه خدمات به شهروندان فعالیت دارند.

انتهای پیام/61012/ی20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول