به گزارش خبرگزاری فارس از همدان به نقل از روابط عمومی سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی همدان، محمدجواد زارعی اظهار داشت: برای نخستین بار در تاکسیرانی شهر همدان، سیستم نوبتدهی راهاندازی شد.
وی گفت: این امر به دلیل رعایت حقوق مراجعین به سازمان، مراجعه زیاد مالکان تاکسیها و دارندگان کارت شهری برای تمدید و یا صدور پروانه و همچنین افزایش رضایت ارباب رجوع صورت گرفته است.
مدیرعامل مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی همدان ادامه داد: تکریم ارباب رجوع و رعایت حقوق مراجعهکنندگان، افزایش نظم و انضباط کاری کارمندان، فراهم شدن زمینه بررسی میزان فعالیت روزانه هر کارمند و .. مهمترین هدف نصب این دستگاه در سازمان تاکسیرانی شهر همدان است.
وی افزود: تعداد دو باجه فعال در واحد امور اجرایی برای ارائه خدمات به تاکسیرانان در نظر گرفته شده بود که این تعداد به چهار باجه خدمترسان افزایش پیدا کرد.
زارعی اظهار داشت: این افزایش باجه باعث کاهش اتلاف وقت تاکسیرانان در هنگام مراجعه به سازمان شده و رضایت خاطر تاکسیرانان را فراهم کرده است.
وی افزود: ایستگاه سیستم pos در داخل سازمان نصب شده که برای واریز فیش پرداختی توسط تاکسیرانان بوده و همین امر نیز در کاهش وقت مراجعین سهم بسزایی دارد.
مدیر عامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهر همدان گفت: تمام اقدامات صورت گرفته برای آسایش و آرامش تاکسیرانان بوده و در نهایت این امر منجر به ارائه خدمات بهتر به همشهریان گرامی خواهد شد.
وی در پایان سخنانش اظهار داشت: همشهریان گرامی میتوانند نقطه نظرات و پیشنهادات خود را با شماره تلفن 2514242 و یا سامانه پیام کوتاه 3004139 در میان گذاشته تا بتوانیم خدمات ارزنده و در شأن مردم همدان ارائه کنیم.
انتهای پیام/2499/ح/ژ1001