اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی کرمانشاه:

تاکسی‌ها باید به دو ایربگ مجهز شوند

خبرگزاری فارس: مدیرعامل سازمان تاکسیرانی کرمانشاه گفت: مجهز شدن خودروها به دو ایربگ به دلیل تامین ایمنی خودروهای جدید در کرمانشاه، امری ضروری است.

تاکسی‌ها باید به دو ایربگ مجهز شوند

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، رضا قاسمی‌فر در جلسه بررسی طرح نوسازی خودروهای فرسوده که در محل سازمان تاکسیرانی کرمانشاه برگزار شد، با تاکید بر اینکه اکنون بیش از هزار و 500 نفر برای نوسازی تاکسی‌های خود ثبت‌نام کرده‌اند و در صف انتظار قرار دارند، افزود: مشکلات متعددی بر سر راه نوسازی تاکسی‌ها وجود دارد که یکی از آن‌ها مسئله تجهیز خودروها به دو ایربگ است.

براساس گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل شهرداری کرمانشاه، قاسمی‌فر با بیان این مطلب که پلیس راهور تاکید دارد که خودروسازان باید خودروهایی تولید کنند که دو ایربگ داشته باشند تا ایمنی خودروها ارتقاء یابد، ادامه داد: خودروسازان همچنان خودروهایی تنها با یک ایربگ تولید می‌کنند که امیدواریم این مشکل نیز هرچه سریع‌تر رفع شود و خودروسازان بتوانند اطمینان تأمین تاکسی‌های جدید را به ما بدهند.

وی اعلام کرد: بیش از 1500 دستگاه تاکسی، مسیری و آژانس شهر کرمانشاه  فرسوده هستند که باید مورد نوسازی قرار گیرند اما متاسفانه مشکلاتی در این زمینه وجود دارد.

قاسمی‌فر با اشاره به این که نوسازی ناوگان تاکسی‌رانی با همکاری چند مجموعه از جمله ستاد حمل و نقل سوخت، خودروسازان و بانک‌ها امکان‌پذیر است، یادآور شد: جمعیت قابل توجهی از رانندگان برای نوسازی خودروهایشان ثبت‌نام کرده‌اند، اما تاکنون با توجه به مشکلات به‌وجود آمده نتوانستند خودروهای خود را تحویل بگیرند و این مسئله موجب نارضایتی رانندگان تاکسی که تنها منبع درآمد آن‌هاست، شده است.

مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهر کرمانشاه با بیان اینکه براساس پیگیری‌های ستاد حمل ‌و نقل و سوخت، به دنبال آن هستیم که اعطای تسهیلات و امکانات انگیزشی برای نوسازی تاکسی‌ها را فراهم کنیم، گفت: با توجه به افزایش قیمت خودروها، هم سقف وام‌های اعطایی باید افزایش یابد و هم به دنبال آن هستیم که با بهره کمتر وام و تسهیلات به رانندگان تاکسی اعطاء شود.

انتهای پیام/2700/ر/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول