اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با تصویب جدول پیشنهادی سازمان تاکسیرانی رشت

نرخ کرایه تاکسی‌های رشت افزایش یافت

خبرگزاری فارس: رئیس کمیسیون حمل و نقل و ترافیک شورای اسلامی شهر رشت از تصویب جدول پیشنهادی سازمان تاکسیرانی مبنی بر افزایش نرخ تاکسی‌ها، تاکسی‌بارها و تاکسی تلفنی‌ها در جلسه کمیسیون برنامه و بودجه شورا خبر داد.

نرخ کرایه تاکسی‌های رشت افزایش یافت

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، محسن پورفخریان در جمع اعضای شورای اسلامی این شهر نتایج اصلاح بودجه سال 91 پیشنهادی شهردار رشت در کمیسیون برنامه بودجه و حقوقی شورا را تشریح کرد.

وی افزود: طبق پیشنهاد شهرداری رشت، تعرفه‌های خدمات سازمان‌های تابعه شهرداری با حضور مدیر عاملان سازمان‌ها در کمیسیون برنامه و بودجه شورا مورد بررسی قرار گرفت.

*مزایده عمومی پارکبان 25 خیابان رشت

به گفته این عضو شورای اسلامی شهر رشت، 25 خیابان شهر رشت در سال 92 در 4 هزار و 782 نقطه شهر برای ایجاد پارک حاشیه‌ای مشخص شده تا طبق قوانین جدید پارکبان، این مکان‌ها به مزایده عمومی گذاشته شود.

وی با اشاره به اینکه نرخ پارکبان مانند سال‌جاری در نیم ساعت نخست رایگان است، افزود: بر خلاف تعرفه سال گذشته، یک ساعت نخست با نرخ کمتری محاسبه شده و با افزایش ساعت ماندگاری خودرو در پارک حاشیه‌ای، قیمت پارکبان تصاعدی افزایش می‌یابد.

پورفخریان اضافه کرد: در خیابان‌هایی که پارکینگ عمومی وجود دارد، قیمت پارک حاشیه‌ای بیشتر محاسبه شده تا شهروندان به استفاده از پارکینگ عمومی بیشتر ترغیب شوند و پارکینگ‌داران نیز متضرر نشوند.

*افزایش نرخ تاکسی‌های رشت

وی از تصویب جدول پیشنهادی سازمان تاکسیرانی مبنی بر افزایش نرخ تاکسی‌ها، تاکسی‌بارها و تاکسی تلفنی‌ها در جلسه کمیسیون برنامه و بودجه شورا خبر داد.

رئیس کمیسیون حمل و نقل و ترافیک شورای اسلامی شهر رشت تصویب افزایش نرخ کرایه را طبق بهای عرضی دریافت شده و پیشنهاد سازمان تاکسیرانی عنوان کرد.

وی خاطرنشان کرد: امیدواریم این افزایش قیمت موجب رشد نظارت سازمان تاکسیرانی و کیفیت حمل و نقل عمومی شود.

پورفخریان افزود: افزایش یک درصد اضافه وصولی برای کارکنان فعال در حوزه در آمدی شهرداری به منظور افزایش انگیزه در پرسنل درآمد شهرداری برای وصول مطالبات شهرداری، افزایش حق مسئولیت و ایاب و ذهاب مدیران شهرداری با توجه به نوع مسئولیت و جایگاهی که دارند، از دیگر موارد بررسی شده در کمیسیون برنامه و بودجه شورا بود که در صحن علنی شورا نیز به تصویب رسید.

انتهای پیام/2300/ر20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول