اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار شهرستان مراغه:

عمر ناوگان تاکسیرانی مراغه به کمتر از ۶ سال رسید

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان ویژه مراغه از نوسازی ناوگان تاکسیرانی مراغه خبر داد و گفت: با نوسازی بیش از 360 دستگاه تاکسی در مراغه عمر ناوگان تاکسیرانی مراغه به کم‌تر از شش سال رسیده است.

عمر ناوگان تاکسیرانی مراغه به کمتر از ۶ سال رسید

به گزارش خبرگزاری فارس از مراغه، منصور صادقی‌‌اصل ظهر امروز در نشست بررسی مشکلات تاکسیرانی مراغه اظهار داشت: با نوسازی بیش از 360 دستگاه تاکسی در مراغه عمر ناوگان تاکسیرانی مراغه به کم‌تر از شش سال رسیده است.

وی سهم تاکسیرانی مراغه از جابه‌جایی مسافر در مراغه را 45 درصد اعلام کرد و افزود: بعد از تبریز بزرگ‌ترین ناوگان تاکسیرانی استان در مراغه فعال است.

فرماندار ویژه شهرستان مراغه از برگزاری کارگاه‌های مداوم آموزشی برای رانندگان تاکسی خبر داد و افزود: ارائه خدمات بهتر و مطلوب برای شهروندان مراغه‌ای و میهمانان و گردشگران نوروزی از اهداف برگزاری این کارگاه‌ها است.

محمد کریم‌زاده مدیرعامل سازمان تاکسیرانی مراغه بابیان این‌که سرانه جابه‌جایی هر تاکسی روزانه 150 نفر است، افزود: در شهر مراغه یک‌هزار و 280 دستگاه تاکسی روزانه بیش از 192 هزار مسافر را جابه‌جا می‌کنند. 

انتهای‌پیام/60007/م20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول