اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در مراسمی با حضور مردم

نخستین سالگرد عروج شهید علیرضا سراج در اهواز برگزار شد

خبرگزاری فارس: مراسم نخستین سالگرد عروج شهید علیرضا سراج، جانباز قطع نخاعی با حضور مردم و خانواده معظم شهدا در گلزار شهدای اهواز برگزار شد.

نخستین سالگرد عروج شهید علیرضا سراج در اهواز برگزار شد

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، مراسم نخستین سالگرد عروج شهید علیرضا سراج جانباز قطع نخاعی با حضور خانواده شهید، اقشار مختلف مردم جمعی از خانواده‌های معظم شاهد در مسجد حضرت ابوالفضل العباس(ع) منطقه خشایار برگزار و یاد و خاطره این شهید والامقام گرامی داشته شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، شهید علیرضا سراج از رزمندگان گردان کربلای لشکر حضرت ولیعصر(عج) خوزستان در سال 1345 در شهرستان اهواز دیده به جهان گشود و در نوجوانی به صف رزمندگان اسلام در جبهه‌های حق علیه باطل پیوست و به مقابله با متجاوزین بعثی پرداخت.

این جانباز اهواز با حضور جبهه‌های نبرد چندین بار مجروح و دچار ضایعه نخاعی شد و پس از تحمل بیش از دو دهه درد و رنج مجروحیت، صبح روز شنبه 22 بهمن ماه سال 1390 در سن 45 سالگی به درجه رفیع شهادت رسید.

پیکر شهید علیرضا سراج صبح روز سه شنبه 25 بهمن ماه 90 با حضور مردم شهیدپرور استان خوزستان، مسئولان، فرماندهان سپاه حضرت ولیعصر(عج)، همرزمان و دوستانش تشییع و در گلزار شهدای اهواز به خاک سپرده شد.

انتهای پیام/72001/ع20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول