اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کمیته امداد امام خمینی شهرستان ماهنشان:

1700 مددجو در ماهنشان مشمول طرح شهید رجایی هستند

خبرگزاری فارس: مدیر کمیته امداد امام خمینی شهرستان ماهنشان گفت: در حال حاضر یک‌هزار و 700 مددجو در ماهنشان مشمول طرح شهید رجایی هستند.

1700 مددجو در ماهنشان مشمول طرح شهید رجایی هستند

ذبیح‌الله غفاری امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: خانواده‌های زیر پوشش کمیته امداد شهرستان ماهنشان گروه‌های مختلف جمعیتی را شامل می‌شوند.

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر خانوارهای زیر پوشش کمیته امداد در قالب طرح مددجویی و شهید رجایی از خدمات این نهاد بهره‌مند می‌شوند، افزود: در حال حاضر 940 خانوار برابر با حج جمعیتی یک‌هزار و 723 مددجو زیر پوشش کمیته امداد ماهنشان هستند.

مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان ماهنشان تصریح کرد: در 10 ماهه گذشته از سال 4 میلیارد و 573 میلیون و 5 هزار ریال مستمری به خانواده‌هایی که در قالب طرح شهید رجایی زیر پوشش این نهاد هستند، پرداخت شده است.

* 1235 مددجو مشمول طرح مددجویی هستند

غفاری در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اینکه در حال حاضر یک‌هزار و 235 نفر در قالب طرح مددجویی (شامل زنان سرپرست خانوار، ایتام و از کارافتادگان) زیر پوشش کمیته امداد ماهنشان هستند، اضافه کرد: این تعداد مددجو شامل 534 خانوار است.

وی خاطرنشان کرد: در 10 ماهه امسال 2 میلیارد و 688 میلیون و 160 هزار ریال مستمری به این گروه از مددجویان پرداخت شده است.

مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان ماهنشان در بخش دیگری از سخنان خود به سایر خدماتی که به مددجویان این نهاد ارائه می‌شود، اضافه کرد: خدمات درمانی، بهداشتی، تحصیلی، فرهنگی و ... از جمله اقداماتی است که در حمایت از مددجویان این نهاد صورت می‌گیرد.

انتهای پیام/73005/ع30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول