اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در راستای پاسداشت شهدای کارگر

یاد خاطره 11 شهید جامعه کارگری قروه گرامی داشته شد

خبرگزاری فارس: یاد و خاطره شهید فتاح فتاح‌زاده شهید کارگری شاخص استان کردستان و 11 شهید گرانقدر جامعه کارگری شهرستان قروه در مراسمی گرامی داشته شد.

یاد خاطره 11 شهید جامعه کارگری قروه گرامی داشته شد

به گزارش خبرگزاری فارس از قروه، فرماندار قروه در این مراسم که ظهر امروز در کارخانه ذوب آهن این شهرستان برگزار شد، با تاکید بر حفظ فرهنگ شهادت در میان اقشار مختلف جامعه بیان داشت: رسالت عصر حاضر همه ما حفظ فرهنگ شهادت است و باید بدانیم که راه‌حل بسیاری از معضلات اجتماعی، سیاسی، فرهنگی و اقتصادی ترویج این فرهنگ است.

محمدرسول شیخی‌زاده گفت: کار و تلاش ضامن حیات و پیشرفت جامعه است که در آموزه‌های دینی ما از آن به جهاد تعبیر شده و در ابعاد مختلف اجتماعی و اقتصادی یک امر مقدس و لازمه حیات و سعادت جامعه است.

وی افزود: کارگران پرتلاش همانگونه که در هشت سال دفاع مقدس از کیان ایران اسلامی دفاع کردند، امروز نیز در سنگر کار و تلاش و جنگ اقتصادی باید در زمینه سربلندی ایران اسلامی فعالیت کنند.

فرماندار قروه با اشاره به مسئولیت همگان در قبال شهدا تصریح کرد: ادامه راه شهیدان، ترویج فرهنگ شهادت و آرمان‌های شهدا وظیفه امروز تمام ملت ایران و مسئولان است.

وی اضافه کرد: فرهنگ ایثار و شهادت نیاز اساسی و اصل جامعه به ویژه جوانان است و باید همگان برای احیای آن تلاش کنند.

شیخی‌زاده با بیان اینکه در شرایط کنونی به برکت فیض الهی و خون شهدا نظام اسلامی در بهترین‌ شرایط خود به سر می‌‌برد، تصریح کرد: پیام خون شهدا حمایت از ولایت فقیه است و پشتیبانی از ولایت فقیه موجب خنثی‌سازی توطئه‌ها و دوام انقلاب است.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه قروه نیز در این مراسم با بیان اینکه ملتی که فرهنگ شهادت، فرهنگ برگزیده اوست از تحریم و تهاجم هراسی ندارد گفت: ملتی که 34 سال با اقتدار و استقامت پای ارزش‌های خود ایستاده است، هزینه پشتیبانی و حمایت از باورها و اعتقادات خود را با جان و دل خواهد پرداخت.

حجت‌الاسلام رستمی پایبندی ملت ایران به آرمان‌های ارزشی اول انقلاب را نمونه بارز ایستادگی و مقاومت این ملت غیور عنوان کرد و افزود: اعمال تحریم‌های هوشمند از سوی دشمنان برای ناامید کردن ملت است اما ملت ما قائل به فرهنگ استقامت و پایداری در برابر دشمنان بوده و خواهد بود.

به گفته وی ملت ایران در 3 دهه گذشته و در 3 نسل قیام،حافظ و ادامه دهنده انقلاب اسلامی بوده‌اند گفت: در دهه چهارم از عمر با برکت انقلاب اسلامی ملت ایران همچنان سرافراز و مقتدر است.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه قروه تاکید کرد: امروز انتظار همه شهدا از ما، تداوم راه روشن آنان و حمایت همه جانبه از دستاوردهای انقلاب اسلامی ایران و اطاعت محض از ولی فقیه است.

حجت‌الاسلام رستمی خودباوری ملی را از مهم‌ترین دستاوردهای انقلاب اسلامی برشمرد و افزود: رشد 600 درصدی تولید علم در کشور گواه روشنی بر تحقق این دستاورد ارزشمند است.

انتهای پیام/79009/ی20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول