اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده جیرفت و عنبرآباد در مجلس:

حضور در راهپیمایی 22 بهمن عرصه را بر دشمن تنگ می‌کند

خبرگزاری فارس: نماینده مردم شهر جیرفت و عنبرآباد در مجلس شورای اسلامی گفت: مشارکت مردم در برگزاری جشن‌های دهه مبارک فجر و حضور پرصلابت آنها در راهپیمایی 22 بهمن پیش از پیش عرصه را بر دشمنان تنگ می‌کند.

حضور در راهپیمایی 22 بهمن عرصه را بر دشمن تنگ می‌کند

فرج‌الله عارفی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در جیرفت اظهار داشت: اینک که نظام مقدس جمهوری اسلامی سه دهه را پشت سر گذاشته و با پیشرفت چشم‌گیری به چهارمین دهه خود پیش می‌رود، حضور گسترده مردم در راهپیمایی 22 بهمن امسال جواب قاطع و دندان‌شکنی به همه توطئه‌ها و تحریم‌ها می‌دهد و موجب عزت و سربلندی ایران و مایه شکست دشمنان نظام اسلامی می‌شود.

وی با بیان اینکه حضور پرشور و گسترده مردم در راهپیمایی 22 بهمن نماد اقتدار ایران اسلامی است، افزود: امروز اصل ولایت فقیه مهم‌ترین دستاورد انقلاب اسلامی است که با وجود ولایت فقیه در نظام جمهوری اسلامی، انقلاب توانسته است، 34 سال روی پای خود بایستد و با پشت سرگذاشتن تمام مشکلات، توطئه‌ها و تهدیدهای دشمنان را خنثی می‌کند.

عارفی تصریح کرد: انقلاب اسلامی ایران بزرگترین پدیده قرن محسوب می‌شود که می‌توان گفت، اثرگذارترین رویداد در عصر حاضر و قرون آینده است و مردم در یوم‌الله 22بهمن با حضور گسترده خود بار دیگر با آرمان‌های امام راحل (ره) و انقلاب و رهنمودهای مقام معظم رهبری تجدید بیعت می‌کنند.

وی عنوان کرد: مسئولان و مردم باید قدر امام (ره)، شهدا و ولایت فقیه را بدانند که انقلاب اسلامی نعمت بزرگ الهی به ملت مومن و ولایتمدار ایران اسلامی است و همه باید قدردان آن باشیم.

عارفی گفت: مشارکت مردم در برگزاری جشن‌های دهه مبارک فجر و حضور پرصلابت آنها در راهپیمایی 22 بهمن پیش از پیش عرصه را بر دشمنان تنگ می‌کند و ما در قبال این حرکت عظیم و ارزشمند مسئول هستیم و باید در راستای نیل به اهداف عالیه آن تلاش مضاعف کنیم.

وی افزود: مردم شهرستان‌های جیرفت و عنبرآباد همواره در تمام صحنه‌های انقلاب و نظام اسلامی حضوری گسترده داشته و دارند و بار دیگر با حضور پرشور و باشکوه خود در راهپیمایی 22 بهمن ضمن گرامی‌داشت سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی و تجدید بیعت با آرمان‌های انقلاب و مقام معظم رهبری پاسخ دندان‌شکنی به یاوه‌گویان می‌دهند.

عارفی خاطرنشان کرد: مردم ولایتمدار و انقلابی جیرفت و عنبرآباد نیز همواره با تمام هموطنان ایران اسلامی سختی‌ها را در سایه ولایت فقیه و با توکل بر خداوند پشت سر می‌گذارند و لحظه‌ای از آرمان‌های ولایت فقیه خود دور نمی‌شوند.

انتهای پیام/2655/خ30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول