اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همزمان با راهپیمایی 22 بهمن

محدودیت ترافیکی در زنجان اعمال می‌شود

خبرگزاری فارس: رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی شهرستان زنجان همزمان با راهپیمایی روز 22 بهمن ماه، محدودیت ترافیکی در زنجان اعمال و خودروهای پارک شده در مسیر راهپیمایی به پارکینگ منتقل می‌شوند.

محدودیت ترافیکی در زنجان اعمال می‌شود

جواد نامور امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: همزمان با راهپیمایی 22 بهمن محدودیت ترافیکی در مسیرهایی که مقرر است، این مراسم برگزار شود، اعمال می‌شود.

وی با اشاره به اینکه امسال مسیر راهپیمایی از میدان 15 خرداد تا میدان آزادی و خیابان اصلی است، اضافه کرد: در این مسیر محدویت ترافیکی از ساعت 24 امشب اعمال می‌شود.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی شهرستان زنجان همچنین با اشاره به اینکه تقاطع خیابان طالقانی روبه پایین در روز 22 بهمن بسته خواهد بود، اضافه کرد: کمربندی جنوبی در خیابان فردوسی به بالا و محور خواجه نصیر و داود قلی به پایین نیز در راهپیمایی 22 بهمن نیز از جمله مسیرهایی است که جزو محدودیت‌های ترافیکی محسوب می‌شود.

وی در ادامه با اشاره به برنامه‌های پلیس برای برخورد با صاحبان خودروهایی که خودروهای آنها در مسیر راهپیمایی پارک شده است، افزود: با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته خودروهای پارک شده در مسیر چهارراه امیرکبیر تا میدان آزادی به پارکینگ منتقل خواهند شد.

لازم به ذکر است، بنا به گفته مسئولان انتظامی استان زنجان، امسال نیز همچون سال‌های گذشته نیروی انتظامی استان آماده تامین امنیت راهپیمایی باشکوه 22 بهمن بوده و از روزهای قبل تدارک لازم برای حضور در این مراسم دیده شده است و در روز 22 بهمن ماه نیروهای انتظامی استان با حضور در مسیرهای راهپیمایی ضمن حضور باشکوه در سی و چهارمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب، امنیت این مراسم را تامین می‌کنند.

گفتنی است، امسال به میمنت سی‌ و چهارمین سالروز پیروزی انقلاب نماز باشکوه 22 بهمن با حضور استاندار زنجان، نماینده ولی‌فقیه در استان و جمعی از مسئولان استانی و ... برگزار می‌شود.

همچنین میهمان ویژه مراسم امسال راهپیمایی در 22 بهمن وزیر دادگستری است که ضمن حضور در این مراسم به سخنرانی نیز می‌پردازند.

انتهای پیام/73005/ر20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول