اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فارس از نشست عمومی شورای شهر گزارش می‌دهد

نقش جمعه بازار خودرو در سلامت معاملات / واگذاری مدیریت فرهنگسرای بانوان کرمان به یک مرد

خبرگزاری فارس: نقش موثر جمعه بازار خودرو در سلامت معاملات وسایل نقلیه و همچنین واگذاری مدیریت فرهنگسرای کوثر بانوان به یک مرد از جمله اخبار مطرح شده در نشست عمومی شورای شهر کرمان بود.

نقش جمعه بازار خودرو در سلامت معاملات / واگذاری مدیریت فرهنگسرای بانوان کرمان به یک مرد

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، نشست عمومی شورای شهر کرمان با اخباری از جمله نقش موثر جمعه بازار خودرو در سلامت معاملات وسایل نقلیه و همچنین واگذاری مدیریت فرهنگسرای بانوان به یک مرد همراه بود.

امام راحل و شهدا بانیان اصلی انقلاب اسلامی

رئیس شورای اسلامی شهر کرمان با تبریک ایام‌الله دهه مبارک فجر اظهار داشت: امام خمینی (ره) و شهدا بانیان اصلی انقلاب اسلامی بودند.

علی مهاجری در مورد افزایش کرایه تاکسی‌ها در کرمان ابراز داشت: این افزایش باید بر‌اساس روال قانونی صورت گیرد.

 

وی بیان داشت: افزایش نرخ کرایه تاکسی پس از ارائه پیشنهاد شورای سازمان تاکسیرانی و تصویب شورای اسلامی شهر کرمان قانونی است.

ارائه یک پروانه کسب به ازای هر 25 کرمانی

عضو شورای اسلامی شهر کرمان در این نشست افزود: 22 هزار واحد صنفی در سامانه اصناف استان کرمان ثبت شده و به ازای هر 25 نفر کرمانی یک پروانه کسب صادر شده است در حالی که در کشورهای پیشرفته به ازای هر 150 نفر یک پروانه کسب صادر می‌شود.

 

فتح‌الله موحدی بیان کرد: بسیاری از ارگان‌های دولتی در کرمان با احداث فروشگاه‌های مختلف کار اقتصادی انجام می‌دهند.

وی از لغو یک هزار و 840 پروانه کسب از آغاز اجرای قانون هدفمندی یارانه‌ها تاکنون در کرمان خبر داد.

جمعه بازار خودرو در سلامت معاملات موثر است

شهردار کرمان در این نشست گفت: با استفاده از چراغ‌های حال‌ای‌دی بخش‌هایی از شهر کرمان به مناسبت ایام‌الله دهه فجر چراغانی شده و اقلام ویژه آذین‌بندی مانند پرچم و بنر توسط شهرداری توزیع شده است.

ابوالقاسم سیف‌اللهی خاطرنشان کرد: آیین رسمی آغاز پروژه گودال خشت‌مال‌های شهر کرمان با حضور سرمایه‌گذاران خارجی در روز 12 اسفند برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه جمعه بازار کرمان به جنب پیست کارتینگ جنگل قائم کرمان انتقال یافته است، ابراز داشت: راه‌اندازی جمعه بازار خودرو موجب سلامت معاملات خودرو می‌شود و مکان جدید برای این جمعه بازار در کرمان در نظر گرفته شده است.

مدیریت فرهنگسرای بانوان کرمان به یک مرد سپرده شد

یکی دیگر از اعضای شورای اسلامی شهر کرمان در این نشست تصریح کرد: صفیه حسینی مدیر سابق فرهنگسرای شهر کرمان از مدیریت این مجموعه انصراف داد و اکنون حجت‌الاسلام رضا حسنی به عنوان مدیر این فرهنگسرا فعالیت می‌کند.

زهرا ایرانمنش بیان کرد: پردیسان قائم شهر کرمان مکان مطلوبی برای تفریح خانواده‌ها شده است و برنامه‌های مناسبی توسط شهرداری در این مجموعه برگزار می‌شود.

تجلیل از برگزیدگان جشنواره خوارزمی در صحن عمومی شورای شهر کرمان

زهرا لری عضو شورای اسلامی شهر کرمان با گرامیداشت ایام‌الله دهه فجر گفت: شهرداری کرمان تلاش خوبی برای رونق‌بخشی به برنامه‌های دهه فجر داشته است که این امر باید ادامه یابد.

وی استفاده رایگان از امکانات پارک بانوان طی روزهای باقی‌مانده دهه مبارک فجر را پیشنهاد داد و عنوان کرد: تلاش شهرداری کرمان برای توسعه فرهنگ قرآنی و حضور پررنگ در نمایشگاه قرآن قابل تقدیر است.

لری خاطرنشان کرد: دانش‌آموزان کرمانی حائز رتبه در جشنواره خوارزمی در روز 29 بهمن در صحن عمومی شورای شهر کرمان مورد تجلیل قرار می‌گیرند.

................................

گزارش از مهسا حقانیت

................................

انتهای پیام/80019/غ40/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول