اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

کلانتر 167 دولت‌آباد خبر داد

بازداشت زوج سارق لوازم داخلی خودرو سر بزنگاه

خبرگزاری فارس: کلانتر 167 دولت‌آباد از دستگیری یک زوج سارق در بزرگراه «آزادگان» خبر داد.

بازداشت زوج سارق لوازم داخلی خودرو سر بزنگاه

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران به ‌نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی پلیس، اردشیر نادری از دستگیری یک زوج سارق در بزرگراه «آزادگان» خبر داد و گفت: این دو متهم هنگام سرقت لوازم داخلی خودرو شناسایی شده و در تعقیب و گریزی چند دقیقه‌ای بازداشت شدند.

رئیس کلانتری 167 دولت‌آباد اظهار داشت: مأموران گشت انتظامی این کلانتری هنگام گشت‌زنی در محدوده بزرگراه «آزادگان» بودند که حرکات زن و مردی که در حال وارسی یک خودرو سواری در این محدوده بودند، توجه آنها را جلب کرده و برای بررسی موضوع به آنها نزدیک شدند.

این مقام انتظامی افزود: با نزدیک شدن مأموران مشخص شد که این زن و مرد در حال سرقت لوازم داخلی یک خودروی سواری که کناری پارک شده بود، هستند، متهمان به محض مشاهده پلیس فرار را بر قرار ترجیح داده و به سرعت متواری شدند.

وی عنوان کرد: با فرار متهمان، عملیات تعقیب و گریز پلیسی آغاز و در نهایت دقایقی بعد مأموران موفق شدند با اجرای طرح مهار در سطح حوزه استحفاظی، آنها را دستگیر کنند؛ در بازرسی از متهمان یک باطری موتور سیکلت، تعدادی سیم‌چین، تعدادی انبر دست، تیغ موکت بری و دو دستگاه تلفن همراه کشف شده است.

کلانتر 167 دولت‌آباد در پایان تصریح کرد: در بازجویی‌های پلیسی از متهمان تحت بازجویی‌های انجام شده هر دو اعتراف کردند که زن و شوهر هستند و با همدستی هم اقدام به سرقت لوازم داخلی خودرو در این محدوده می‌کنند.

بر پایه این گزارش، مأموران متهمان را برای تحقیقات بیشتر به پایگاه نهم پلیس آگاهی تهران بزرگ منتقل کردند.

انتهای پیام/2462/ذ/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول