اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با تکمیل دستگاه تقویت فشار

مشکل افت فشار آب مناطق روستایی خرمشهر رفع می‌شود

خبرگزاری فارس: مدیرآبفار خرمشهر گفت: با تکمیل دستگاه تقویت فشار، مشکل افت فشار آب برخی مناطق روستایی در این شهرستان رفع می‌شود.

مشکل افت فشار آب مناطق روستایی خرمشهر رفع می‌شود

محمود مزرعه امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در خرمشهر اظهار کرد: یکی از مشکلاتی که در زمینه دسترسی به آب در برخی مناطق روستایی وجود دارد افت فشار است.

وی افزود: در این راستا احداث ایستگاه تقویت فشار در منطقه سرحانیه خرمشهر یکی از برنامه‌ها و اقدامات انجام شده است. هم‌اکنون کار احداث منبع مخزن این ایستگاه با پیشرفت 100 درصدی به انجام رسیده است.

وی تصریح کرد: علاوه بر این ساختمان اداری، الکتروپمپ‌ها و دستگاه‌های کلرزنی نیز با پیشرفتی 50 تا 60 درصد در حال تکمیل است. در این راستا در انتظار اختصاص اعتبارات مورد نیاز برای احداث خط انتقال آب هستیم.

مزرعه خاطرنشان‌کرد: با احداث خط انتقال آب و نصب الکتروپمپ‌ها و دستگاه‌های کلرزنی مشکل افت فشار آب برخی مناطق روستایی شهرستان مرتفع می‌شود.

وی گفت: برای احداث خط لوله انتقالی از سرحانیه به سمت دربند و شهرک‌های مجاور آن به 20 میلیارد ریال اعتبار نیاز است.

مدیر آبفار خرمشهر تصریح کرد: همچنین برای راه‌اندازی الکتروپمپ‌ها، نصب برق و تکمیل ساختمان ایستگاه تقویت فشار سرحانیه پنج میلیارد ریال اعتبار نیاز دارد.

مزرعه گفت: در صورتی که اعتبارات مورد نیاز اختصاص یافته و کار احداث ایستگاه تقویت فشار به پایان برسد مشکل افت فشار در بسیاری از مناطق روستایی برطرف خواهد شد.

انتهای پیام/72008/غ20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول