اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با اعتبار 2 میلیارد ریال

ساختمان بهره‌برداری آبفار بشرویه افتتاح شد

خبرگزاری فارس: همزمان با فرارسیدن ایام‌الله دهه فجر، ساختمان بهره‌برداری آبفار بشرویه با اعتبار 2 میلیارد و 300 میلیون ریال افتتاح شد.

ساختمان بهره‌برداری آبفار بشرویه افتتاح شد

به گزارش خبرگزاری فارس از بشرویه، مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب روستایی خراسان‌جنوبی در مراسم افتتاح ساختمان بهره‌برداری آبفار بشرویه اظهار کرد: پروژه ساختمان بهره‌برداری آب و فاضلاب روستایی بشرویه در زمینی به مساحت یک هزار و 500 متر مربع از سال 89 آغاز شد.

علی‌اکبر بسکابادی ادامه داد: این ساختمان با زیربنای 355 متر مربع در دو طبقه احداث شده و 2 میلیارد و 300 میلیون ریال اعتبار برای آن صرف شد.

وی افزود: 500 میلیون ریال از این اعتبار از محل اعتبارات تملک و مابقی از محل اعتبارات منابع داخلی این امور تامین شده است.

بهره‌برداری از مجتمع آبرسانی ارسک (روستای شهید قاسم‌پور)

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب روستایی خراسان‌جنوبی از بهره‌برداری از مجتمع آبرسانی ارسک ( روستای شهید قاسم‌پور) خبر داد و گفت: این پروژه از سال 90 با اعتبار 2 میلیارد و 850 میلیون ریال از محل اعتبارات جزء «ر» بند دو قانون برنامه و بودجه اجرا شده است.

بسکابادی اجرای 12 کیلومتر و 427 متر خط انتقال،2 هزار و 500 متر شبکه توزیع، احداث 30 باب حوضچه شیرآلات، نصب دو عدد مخزن 40 و 60 مترمکعبی و نصب 80 عدد علائم مسیر را از مشخصات و اقدامات انجام شده برای تکمیل این پروژه عنوان کرد.

وی تصریح کرد: با بهره‌برداری از این پروژه روستاهای شهید قاسم‌پور و اسلام‌آباد با 100 خانوار جمعیت از نعمت آب آشامیدنی سالم برخوردار می‌شوند.

بهره‌برداری از 22 پروژه آبرسانی روستایی در استان

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب روستایی خراسان‌جنوبی با بیان اینکه از ابتدای دولت نهم 183 پروژه آبرسانی روستایی افتتاح شده است، اذعان داشت: برای اجرای این پروژه‌ها بالغ بر 840 میلیارد ریال اعتبار هزینه شده و 207 روستای بالای 20 خانوار تا قبل از دهه فجر از نعمت آب آشامیدنی برخوردار شده‌اند.

بسکابادی افزود: در سی و چهارمین فجر پیروزی انقلاب 22 پروژه آبرسانی روستایی با اعتباری بالغ بر 74 میلیارد و 101 میلیون ریال به بهره‌برداری رسیده و 42 روستای استان از مزایای اجرای آن برخوردار می‌شوند.

انتهای پیام/69006/غ20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول