اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

از طریق ویدئو کنفرانس

احمدی‌نژاد هفت پروژه آبفار صومعه‌سرا را افتتاح می‌کند

خبرگزاری فارس: فرماندار صومعه‌سرا از افتتاح هم زمان هفت پروژه عمرانی آبفار این شهرستان با حضور رئیس جمهور به صورت ویدئو کنفرانس خبر داد.

احمدی‌نژاد هفت پروژه آبفار صومعه‌سرا را افتتاح می‌کند

به گزارش خبرگزاری فارس از صومعه‌سرا، میرزا حسینعلی‌زاده عصر امروز در جریان افتتاح پروژه مجتمع چند منظوره «کوثر ولایت» در روستای خراط‌ محله این شهرستان، اظهار کرد: انقلاب اسلامی یک هدیه بزرگ الهی به ملت مسلمان ایران است.

وی با تصریح بر اینکه همواره فکر و ایده‌های نو و خلاقانه به یاد ماندنی و ارزشمند هستند، افزود: احداث پروژه‌های تولیدی و عمرانی خلاقانه برای اجرای امور آموزشی، فرهنگی، اقتصادی و تولیدی کشور مفید و تاثیرگذار است.

فرماندار صومعه‌سرا، احداث مجتمع چند منظوره «کوثر ولایت» در روستای خراط‌ محله این شهرستان را از جمله اقدام‌های خلاقانه دهیاری آن برشمرد و بیان کرد: این مجتمع قادر به برپایی آموزش‌های لازم و مناسب در حوزه‌های فنی و حرفه‌ای، کلاس‌های ترویجی و آموزشی جهاد کشاورزی، شیلات، ورزشی و هنری برای اهالی روستای خراط‌ محله و روستاهای اطراف آن است.

وی با بیان اینکه مجتمع‌های چند منظوره فرهنگی، ورزشی، علمی و تحقیقاتی هرگز متعلق به یک منطقه نیست، متذکر شد: تاثیر کلاس‌های آموزشی این مجتمع‌ها فراگیر و گسترده است.

حسینعلی‌زاده، هدف اصلی دولت در شرایط کنونی را توانمند سازی مناطق روستایی و ارتقای سطح علمی و آموزشی روستاییان عنوان کرد و ادامه داد: انقلاب اسلامی برای اجرای اهداف خود و نهادینه ساختن آرمان‌های اسلامی نیازمند ارتقای سطح آموزشی و علمی مردم به ویژه ساکنان روستایی است.

وی با بیان اینکه ایجاد و تولید فکر و اندیشه در فرزندان روستانشین عرصه را برای خود شکوفایی و افزایش تولیدات داخلی فراهم می‌کند، خاطر نشان کرد: جوانان کشور باید در اماکنی امن و به دور از تنش به تقویت مهارت‌های درونی و بومی خود بپردازند.

فرماندار صومعه‌سرا یادآور شد: کانون‌های مذهبی و جذب جوانان در آن ها یکی از اقدام‌های بزرگی است که تاثیر آن در آینده نمایان می‌شود.

وی از تغییر در رویه افتتاح پروژه‌های عمرانی و تولیدی صومعه‌سرا در ادامه برنامه‌های دهه فجر خبر داد و یادآور شد: تعدادی از پروژه‌های عمرانی و تولیدی صومعه‌سرا از طریق رئیس جمهور یا استاندار گیلان افتتاح می‌شود.

حسینعلی‌زاده، با اشاره به افتتاح هم زمان هفت پروژه عمرانی آب و فاضلاب روستایی صومعه‌سرا، خاطر نشان کرد: پروژه عمرانی آبفار صومعه‌سرا در سفر آینده و نزدیک رئیس جمهور به گیلان به صورت ویدئو کنفرانس افتتاح می‌شود.

دهیار روستای خراط ‌محله صومعه‌سرا نیز در مراسم مذکور با اشاره به اهمیت ساخت و احداث مجتمع چند منظوره تولیدی، آموزشی، فرهنگی و مذهبی این روستا، اظهار کرد: برای ساخت و راه‌اندازی مجتمع مذکور بالغ بر 40 میلیون تومان هزینه شده است.

حجت ‌الاسلام سید محمد حسینی با بیان اینکه پایگاه‌های آموزشی مجتمع «کوثر ولایت» مهیای ثبت‌ نام از علاقه‌مندان به دوره‌های آموزشی مختلف است، یادآور شد: تاکنون 40 نفر از اهالی روستای خراط‌ محله برای آموزش دوره‌های جهاد کشاورزی در حوزه پرورش قارچ ثبت نام کرده‌اند.

وی، پایگاه «کوثر ولایت» خراط ‌محله صومعه‌سرا را سکوی پرتابی برای اشتغالزایی جوانان این روستا برشمرد و اذعان کرد: این مجتمع و پایگاه آموزشی آن در زمینه مالی و معنوی نیازمند حمایت جدی مسئولان صومعه‌سرا است.

انتهای پیام/84003/ت40/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول