اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل شرکت آبفار چهارمحال و بختیاری:

تکمیل مجتمع آبرسانی پشتکوه فلارد 20 میلیارد ریال اعتبار می‌خواهد

خبرگزاری فارس: مدیرعامل شرکت آبفار چهارمحال و بختیاری گفت: برای تکمیل مجتمع آبرسانی پشتکوه فلارد لردگان بیش از 20 میلیارد ریال اعتبار دیگر نیاز است.

تکمیل مجتمع آبرسانی پشتکوه فلارد 20 میلیارد ریال اعتبار می‌خواهد

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، قاسمعلی خدابخشی صبح امروز در نشست بررسی مشکلات آب شرب شهرستان لردگان، اظهار داشت: با تکمیل مراحل اجرایی احداث مجتمع آبرسانی پشتکوه فلارد در این شهرستان آب آشامیدنی 31 روستای این بخش تأمین می‌‎شود.

وی جمعیت بهره‌بردار از این پروژه آبرسانی را 8 هزار و 775 نفر اعلام کرد و گفت: تاکنون روستاهای دم آب، اسلام آباد، بیژگن، سپیدار، اکبرآباد، گنداب، دهنو شاه نجف، دره نامداری، شاه نجف، قلعه سوخته، ‌باغ محمد علی،‌ منارجان علیا،‌ شوراب، منارجان سفلی و دستگرد از چشمه پروز آبدار شده‌اند.

خدابخشی بیان داشت: با تکمیل طرح روستاهای پروز، امام آباد، گیساران، باغ کاج، ‌دره بید و دره بیشه نیز تأمین آب خواهند شد.

مدیرعامل شرکت آبفار چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه مردم این روستاها از دو چشمه پرآب پروز و نارمه آب آشامیدنی مورد نیاز خود را تأمین می‌کنند، گفت: این طرح در حال حاضر از پیشرفت فیزیکی 65 درصدی برخوردار است.

وی متذکر شد: بهسازی دو دهنه چشمه، احداث سه ایستگاه پمپاژ، اجرای 29 کیلومتر خط انتقال آب، اجرای 20 کیلومتر شبکه آبرسانی داخلی و احداث هفت باب مخزن ذخیره آب آشامیدنی از جمله اقدامات صورت گرفته در راستای احداث این مجتمع روستایی محسوب می‎شود.

خدابخشی اعتبار هزینه شده برای این طرح را 30 میلیارد ریال برشمرد و اذعان داشت: بیش از 20 میلیارد ریال اعتبار دیگر برای تکمیل این پروژه نیاز است که در صورت تأمین این اعتبار در آینده‌ایی نزدیک این پروژه بهره‌برداری خواهد شد.

انتهای پیام/68001/ن

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول