اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

طی بیانیه‌ای صورت گرفت

دعوت جامعه ورزش از مردم برای حضور در راهپیمایی 22 بهمن

خبرگزاری فارس: جامعه ورزش و جوانان استان مرکزی از مردم غیور و جامعه ورزش استان برای حضور در راهپیمایی روز 22 بهمن دعوت کرد.

دعوت جامعه ورزش از مردم برای حضور در راهپیمایی 22 بهمن

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک جامعه ورزش و جوانان استان مرکزی طی بیانیه‌ای که امروز نسخه‌ای از آن به دفتر خبرگزاری فارس ارسال شده، آورده است: ۲۲ بهمن یادآور سال‌ها مظلومیت مردم غیور ایران اسلامی است که با دستان خالی و دلاورمردی‌های مردان و رشادت‌ های زنان در برابر ظلم و فساد و حق‌کشی ایستاده‌اند.

در این پیام آمده است: سالیان سال استبداد تمامیت‌خواه طاغوت با نوکری استعمارگران موجب عقب‌ماندگی ایران در عرصه‌های مختلف داخلی و خارجی شده بود تا آنکه شخصیتی عالم و الهی و آگاه به علوم دینی و مسائل روز سیاسی ایران و جهان ظهور کرد و رهبری نهضت اسلامی را بر عهده گرفت و ملت مسلمان ایران پیام الهی و انقلابی او را از عمق جان پذیرفت و با مجاهدت‌ها و رشادت‌های خود بر محور ولایت و رهبری بساط حکومت شاهنشاهی را در 22 بهمن 57 برچیده و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را برپا کرد.

جامعه ورزش و جوانان استان مرکزی در این بیانیه با بیان اینکه این حرکت عظیم که ریشه در عمق وجود ملت غیور ایران داشت، موجب تحولاتی بنیادین در جامعه شد و تغییراتی اساسی را در نحوه اداره حکومت به دنبال آورد، آورده است: پیشرفت در عرصه‌های مختلف اقتصادی، علمی، سیاسی، فرهنگی، پزشکی و ورزشی و تکنولوژی به ویژه در علومی چون انرژی هسته‌ای، سلول‌های بنیادین، نظامی و فرهنگی و... به دست آمده است.

این پیام می‌افزاید: حال دشمنان هم که با آگاهی از شعور و شعف انقلابی ملت ایران هر روز دسیسه‌ای را به کار می‌گیرند و با کمک مزدوران داخلی و تهدیدات خارجی واهی خود توطئه گری می‌کنند از ابتدا برای شکل‌گیری اسلام ناب محمدی و پیشرفت مملکت عزیزمان، ترور شخصیت‌ها را سرلوحه خود قرار داده و با فتنه‌گری حرکت‌های مذبوحانه را در پیش گرفته‌اند. اما مردم با بصیرت و انقلابی ایران در سایه روشنگری‌های امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری حضرت آیت‌الله العظمی خامنه‌ای چون دژی محکم و کوهی استوار در مقابل این فتنه‌ها و دسیسه‌ها ایستاده‌اند و از حقوق خود صیانت خواهند کرد.

در ادامه این پیام تاکید شده است: جامعه ورزش و جوانان استان مرکزی بار دیگر همپای ملت شریف و همیشه در صحنه با حضور گسترده خود در راهپیمایی روز 22 بهمن فریاد الله اکبر سر خواهد داد و اثبات خواهد کرد همچنان پایبند به آرمان‌های انقلاب اسلامی و پیرو راه امام و رهبری و با تبعیت از رهبر معظم انقلاب راه اسلام عزیز و حفاظت از آرمان‌های بلند انقلابمان و مبارزه با ظلم و بی عدالتی را برگزیده و در مقابل آن تا مرز شهادت می‌ایستد و با تلاش در عرصه ورزش و جوانان و ایجاد نهضت فرهنگ تندرستی و جهاد در مسیر سلامتی جامعه گام نهاده و در راستای پیشرفت جوانان این مرز و بوم در افزایش قدرت نظام برای مقابله با هر گونه تهدیدات گوناگون دشمنان اسلام و انقلاب، به ویژه در راس آن آمریکای جنایتکار و رژیم اسرائیل غاصب، مصمم خواهیم بود و آمادگی خود را در دفاع از آرمان‌های انقلاب اسلام حفظ خواهیم کرد.

انتهای پیام/87001/ب/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول