اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

طلوع فجر / 272

دعوت عمومی جمعیت فرزندان شاهد برای حضور پرشور در راهپیمایی فردا

خبرگزاری فارس: جمعیت فرزندان شاهد خدمتگزار نواندیش شرق استان تهران در بیانیه‌ای از عموم مردم برای شرکت در راهپیمای یوم الله 22 بهمن دعوت به‌عمل آورد.

دعوت عمومی جمعیت فرزندان شاهد برای حضور پرشور در راهپیمایی فردا

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، جمعیت فرزندان شاهد خدمتگزار نواندیش شرق استان تهران به مناسبت 22 بهمن سی و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی در بیانیه‌ای از عموم مردم برای شرکت در راهپیمای یوم الله 22 بهمن دعوت به‌عمل آورد.

جمعیت فرزندان شاهد خدمتگزار نواندیش شرق استان تهران تأکید کرد: دهه فجر هر سال پربارتر از سال‌های گذشته برگزار می‌شود و درخت تنومند انقلاب پربارتر از سال قبل به روند رشد و توسعه خود ادامه می‌دهد.

همچنین در این بیانیه آمده است: انقلاب اسلامی ایران که بیداری مسلمانان و شکست سکوت آنان در مقابل حاکمان مستبد را سر لوحه اهداف خویش قرار داده بود امروز شاهد پیروزی ملت‌های ستمدیده در منطقه است.

جمعیت فرزندان شاهد خدمتگزار نواندیش شرق استان تهران اعلام کردند: امام‌خمینی (ره) پس از ورود به ایران در سخنرانی‌های متعددی، پیروزی انقلاب اسلامی در ایران را اولین گام برای تشکیل حکومت اسلامی برشمرد و گام‌های بعدی را متوجه آگاهی ملت‌های منطقه کرد و پس از تذکر به سران کشورهای مسلمان از انفجار بغض ملت‌های منطقه سخن گفت.

در این بیانیه آمده است: تحمیل جنگ نابرابر عراق علیه ایران هر چند توانست چند سال سرعت صدور انقلاب را متوقف کند اما خود جنگ تبدیل به موهبتی الهی شد و سرافرازی ملت ایران را دو چندان کرد.

جمعیت فرزندان شاهد خدمتگزار نواندیش شرق استان تهران خاطرنشان کردند: امروز قدرت ملت ایران تحت لوای حکومت اسلامی به حدی است که صراحتاً مردم کشورهای اسلامی انقلاب‌های خود را سرمشق گرفته از انقلاب ایران می‌دانند. امری که تمامی رسانه‌های جهان بسیج شده‌اند تا مانع از انعکاس نظرات انقلابیون باشند. این موفقیت‌ها نشان می‌دهد انقلاب اسلامی بعد از گذشت سه دهه از پیروزی آن هر روز اهدافی را در نقاط مختلف دنیا از دست امپریالیسم جهانی بیرون می‌کشد.

این بیانیه افزود: بیانات مقام معظم رهبری در مورد دفاع از ملت‌هایی که از فلسطین در مقابل اسراییل حمایت می‌کنند، مؤید این مسئله است که فلسطین هنوز قلب تپنده جهان اسلام است.

صراحت بیان مقام معظم رهبری در مورد اینکه اگر آمریکا یا هر کشور دیگری در صدد تحرک نامعقولانه علیه ایران باشد ضربه سختی خواهد خورد و جمهوری اسلامی در هر نقطه‌ای از دنیا منافع آن‌ها را به خطر خواهد انداخت و موجی از ترس را در جبهه استکبار جهانی به‌وجود آورده است.

همچنین در این بیانیه تأ‌کید شده است که انقلاب اسلامی ایران انقلابی برای ساختن الگویی جهانی بود که آرزوی  تشکیل امت واحده اسلامی را نوید می‌داد و اینک مقدمات تشکیل این امت مقتدر اسلامی توسط ملت‌های مسلمان در مواجهه با جبهه کفر فراهم شده است.

جمعیت فرزندان شاهد خدمتگزار نواندیش شرق استان تهران تصریح کردند: در پایان با تبریک مجدد ایام پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی بیعت مجدد خود با آرمان‌های متعالی امام روح‌الله و شهدای افتخارآفرین انقلاب را اعلام کرده و از خداوند متعال نصرت و پیروزی ملت‌های انقلابی را خواستار هستیم.

انتهای‌ پیام/2462/م30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول