اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه خوی:

خصومت اعمال انسان را نابود می‌کند

خبرگزاری فارس: امام جمعه خوی گفت: جدال و خصومت اعمال انسان را نابود می‌کند.

خصومت اعمال انسان را نابود می‌کند

به گزارش خبرگزاری فارس از خوی حجت‌الاسلام سید رضی موسوی شکوری ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته، با محور قرار دادن موضوع جدال و خصومت در خطبه اول، اظهار داشت: بر اساس مفاد روایات اهل بیت (ع) جدال و خصومت با دیگران موجب شک و تردید، گمراهی و ضلالت، نفاق و عداوت و نابودی اعمال، فراموش کردن خداوند، پناه بردن به دروغ می‌شود.

وی با اشاره به سالروز آغاز عملیات والفجر 8 در سال 64، تصریح کرد: تصرف شهر فاو، تسلط بر اروند رود، انهدام سکوهای پرتاب موشک عراق و کنترل کردن بندر مهم ام القصر و انسداد راه ورود عراق به خلیج فارس را از جمله اهداف این عملیات آبی خاکی برشمرد.

شکوری ادامه داد: رزمندگان اسلام با عبور از رودخانه خروشان اروند شهر مرزی و استراتژیک فاو را فتح کردند و توازن نظامی جنگ را به سود ایران رقم زده و دشمنان را کاملاً غافلگیر کردند.

وی گفت: ملت متعهد و انقلابی ایران امسال در روز 22 بهمن همانند سال‌های گذشته حماسه تاریخی خلق خواهند کرد.

شکوری اظهار داشت: اعلان وفاداری به آرمان‌های انقلاب، پشتیبانی مجدد از ولی امر مسلمین، حمایت از بیداری اسلامی، اعلان انزجار از توطئه‌های تفرقه‌افکنانه و محاصره نفتی و اقتصادی استکبار و درخواست از مسئولان نظام بر حفظ وحدت و پیروی از ولایت از جمله پیام‌های راهپیمایی 22 بهمن امسال خواهد بود.

وی با اشاره به علل پیروزی انقلاب اسلامی، قیام برای جلب رضایت خداوند و سطح بالای ایمان و حفظ وحدت و رهبری ولایت فقیه را علل اساسی پیروزی انقلاب اسلامی برشمرد.

شکوری در ادامه با اشاره به استمرار شرارت گروه‌های تروریستی به عنوان عوامل آمریکا و رژیم صهیونیستی در کشورهای سوریه، مصر، بحرین، پاکستان و عراق گفت: موج ناآرامی‌ها در عراق در حال گسترش است و شواهد نشان می‌دهد آمریکا می‌خواهد این کشور را به سه منطقه کردنشین، سنی‌نشین و شیعه‌نشین تقسیم کند و بر حسب قرائن ارتجاع منطقه و بعضی از جریان‌های سیاسی داخل عراق نیز با این توطئه هماهنگی دارند.

انتهای پیام/61001/ب30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول