اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه آبپخش مطرح کرد

تلاش رسانه‌ای دشمن برای کمرنگ کردن حضور مردم در راهپیمایی

خبرگزاری فارس: امام جمعه آبپخش گفت: دشمن از ابزار رسانه‌‌ای و تبلیغاتی خود برای کمرنگ کردن حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن استفاده می‌کند.

تلاش رسانه‌ای دشمن برای کمرنگ کردن حضور مردم در راهپیمایی

به گزارش خبرگزاری فارس از آبپخش حجت‌الاسلام خداداد رضایی در نشست مسئولان و جمعی از مردم آبپخش اظهار داشت:‌ انقلاب اسلامی سرمایه‌ای گران‌بها و گران‌سنگ است که امروز به دست ما سپرده شده و وظیفه داریم با تمام توان از آن پاسداری کنیم.

امام جمعه آبپخش ادامه داد: امت مسلمان ایران اسلامی برای پیروزی این انقلاب هزینه‌های بسیار زیادی متحمل شده‌اند و ریشه‌های تنومند این انقلاب با خون پاک هزاران شهید آبیاری شده است.

رضایی بیان کرد: شهدای 15 خرداد 42 و ایام بعد از آن، شهدای دوران انقلاب اسلامی و ایام دفاع مقدس و شهدایی که برای تداوم انقلاب اسلامی، ارزشمند‌ترین سرمایه یعنی جان خود را فدا کردند، امروز این انقلاب و پاسداری از آن را بر ذمه ما گذاشته‌اند.

وی اضافه کرد: حراست و پاسبانی از انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی، ارزش‌ها و آرمان‌های امام راحل و تبعیت تام از رهبر معظم انقلاب اسلامی برای پیشبرد اهداف عالی انقلاب اسلامی در واقع ادای دین به شهدا و امام شهدا است.

این مسئول با اشاره به هراس دشمنان از پیشرفت انقلاب اسلامی افزود: دشمنان اسلام و نظام اسلامی از پیشرفت انقلاب اسلامی ایران هراس دارند و تمام اقدامات آنها در 34 سال گذشته، تحریم‌ها و فشارهای اقتصادی، جنگ نظامی و فرهنگی تمام عیار، ترور شخصیت‌های برجسته انقلاب و ترور دانشمندان هسته‌ای در سال‌های اخیر نمودی از هراس و واهمه دشمنان از انقلاب اسلامی ایران است.

امام جمعه آبپخش عنوان کرد: دشمنان امروز تمام توان خود را برای کم‌رنگ کردن حضور مردم در صحنه‌های ملی دفاع از انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی به‌کار گرفته‌اند و مردم باید با بصیرت و هوشیاری توطئه‌های شوم دشمنان را رصد کرده و مانع تحقق اهداف دشمنان شوند.

وی با اشاره به اینکه دشمن از ابزار رسانه‌ای برای تحت تاثیر قرار دادن افکار مردم استفاده می‌کند، افزود: در روزهای مانده به راهپیمایی یوم‌الله 22 بهمن دشمنان انقلاب و نظام اسلامی با به‌کار گیری و بهره‌برداری حداکثری از ابزار ارتباط جمعی و رسانه‌های خود همواره در تلاش برای حضور کم‌رنگ مردم در راهپیمایی یوم‌الله 22 بهمن هستند.

رضایی بیان کرد: حضور گسترده مردم در راهپیمایی یوم‌الله 22 بهمن مشتی پولادین بر دهان دنیای استکبار و دشمنان قسم خورده انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی است و مردم بار دیگر با حضور پرشور خود در انتخابات حماسه‌ای دیگر خلق خواهند کرد.

انتهای پیام/2451/غ30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول