اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شورای اسلامی آبپخش مطرح کرد

سرشکستگی و یأس دشمن از حضور گسترده مردم در راهپیمایی

خبرگزاری فارس: رئیس شورای اسلامی آبپخش گفت: حضور گسترده مردم در مراسم راهپیمایی یوم‌الله 22 بهمن دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را بیش از پیش سرشکسته و مأیوس می‌کند.

سرشکستگی و یأس دشمن از حضور گسترده مردم در راهپیمایی

به گزارش خبرگزاری فارس از آبپخش، مصطفی رضایی عصر امروز در نشست با خبرنگاران و مدیران رسانه‌ها در آبپخش با تبریک ایام‌الله دهه فجر اظهار داشت: ابزار ارتباطات در جامعه امروزی یکی از موثرترین و مهم‌ترین راهکارها و رویکردهایی است که مسئولان باید به آن توجه داشته باشند.

رئیس شورای اسلامی آبپخش ادامه داد: امروز رسانه‌ها چشم و گوش آحاد مختلف جامعه هستند و مردم برای آگاهی از شرایط کشور و مناطق به رسانه‌ها متوسل می‌شوند و در واقع می‌توان رسانه‌ها را رابط توانمند مردم و مسئولان دانست.

رضایی بیان کرد: امیدآفرینی در جامعه و تبیین حقایق از وظایفی است که رسانه‌ها و خبرنگاران بر عهده دارند و باید توان خود را در این مسیر به‌کار گیرند.

وی افزود: رسانه‌ها باید در نقش مشاوران امین مسئولین عمل کنند و همانگونه که مردم را از فعالیت مسئولان آگاه می‌کنند، خواسته‌های مردم جامعه را به مسئولان انعکاس دهند.

این مسئول با تاکید بر آنکه راهپیمایی یوم‌الله 22 بهمن جشن ملی ایرانیان است، بیان کرد: حضور گسترده مردم در مراسم گرامیداشت دهه فجر و راهپیمایی یوم الله 22 بهمن دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را بیش از پیش سرشکسته و مأیوس می‌کند.

رئیس شورای اسلامی شهر آبپخش عنوان کرد: کشوری که با روند مصرف‌گرایی مطلق در ورطه سراشیبی وابستگی گرفتار شده بود، با تدابیر حضرت امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری، امروز به‌عنوان یک قدرت منطقه‌ای و حتی جهانی باعث درهم ریختگی نظام استکبار جهانی شده است.

وی افزود: شهرداری و شورای اسلامی آبپخش فعالیت‌های فرهنگی را یکی از مهم‌ترین اولویت‌های خود قرار داده و همواره با همکاری و حضور خود در برنامه‌های ملی و مذهبی زمینه را برای برگزاری هرچه باشکوه‌تر آنها هموار کرده است.

رضایی بیان داشت: برای برگزاری راهپیمایی یوم‌الله 22 بهمن از تمام توان خود استفاده می‌کنیم و مردم ولایت‌مدار، مومن و متعهد آبپخش با حضور حماسی و گسترده خود در راهپیمایی یوم‌الله 22 بهمن همچون سال‌های قبل مشتی محکم و آهنین بر دهان دنیای استکبار و ایادی آنها بزنند.

انتهای پیام/2451/غ20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول