اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مطلع شمس-263

ابوترابی: انقلاب اسلامی پشتوانه ایدئولوژیکی قیام‏های منطقه است

خبرگزاری فارس: یک کارشناس مسائل سیاسی گفت: انقلاب اسلامی ایران پشتوانه فکری و ایدئولوژیکی قیام‌های مردم منطقه علیه استبداد و استعمار است.

ابوترابی: انقلاب اسلامی پشتوانه ایدئولوژیکی قیام‏های منطقه است

به گزارش خبرگزاری فارس از شاهرود، حسین ابوترابی صبح امروز در نشست سیاسی و جشن انقلاب که در فاطمیه شهرک جوادیه شاهرود برگزار شد، در سخنانی با گرامیداشت دهه فجر انقلاب اسلامی اظهار داشت: انقلاب اسلامی به ما هویت بخشید.

وی تصریح کرد: انقلاب حضرت امام (ره)، ما را از جهل و ظلمت به سوی نور و روشنایی رهنمون ساخت و باعث شد تا روی پای خود بایستیم و اکنون قدرتی برابر ابرقدرت‌های جهان شویم.

این کارشناس مسائل سیاسی افزود: انقلاب اسلامی اخلاق و معرفت به ما داد و ایرانیان را از خمودگی و نخوتی که رژیم ستم‏شاهی بر آنها تحمیل کرده بود، رهایی بخشید و افقی تازه برابر روی ملت گشود.

ابوترابی خاطرنشان کرد: دستاوردهای انقلاب اسلامی بسیار فراوان است و نمی‌توانیم همه آنها را در این جلسه بیان کنیم؛ اما مهم‏ترین این دستاوردها شعار ما بود که از ابتدا، انقلاب با آن آغاز شد.

این کارشناس مسائل سیاسی بیان داشت: «استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی» سه اساس و دستاورد مهم انقلاب ما بود که با همت و کوشش همه ملت ایران به دست آمد و باید قدردان آن باشیم.

ابوترابی با بیان اینکه همه ملت‌های مسلمان چشم امیدشان به انقلاب اسلامی است، افزود: انقلاب اسلامی الگوی فکری و ایدئولوژیک کشورهای منطقه و جهان است و تمام کشورها به پشتیبانی از ایران برابر استکبار می‌ایستند.

وی خاطرنشان کرد: سوریه، لبنان و فلسطین نمونه این کشورها محسوب می‏شوند که با حمایت مادی و معنوی ایران اسلامی در خط مقدم مقابله با استکبار جهانی و ابرقدرت‌ها هستند.

این کارشناس مسائل سیاسی اظهار داشت: برای اینکه این قدرت و الگو بودن خود را حفظ کنیم، باید در کنار رهبری و با اتحاد و انسجام بین نظام و مردم ثابت قدم بمانیم.

ابوترابی افزود: استکبار تلاش می‌کند تا حضور مردم را در صحنه کمرنگ کند و با این تحریم‌ها و تهدیدات می‌خواهد کار خود را عملی کند؛ اما این ملت نشان داده‌اند که پای انقلاب و اسلامشان هستند و حافظ آن خواهند بود.

انتهای پیام/2249/ق30 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول